FinExpert.e15.cz

Fio banka má 400 tisíc klientů


Petr  |  25. 08. 2014 20:04

Nové bankovnictví? Proboha stačí jen pár kosmetických úprav jen ne takové změny, co předvedla nyní mBank. Byla by to velká chyba.

 | 

Přesně z toho mám obavu. To současné je dokonalé. Rychlé, přehledné, funkční na čemkoliv, včetně různých obskurdních prohlížečů. Proč musí jít všichni cestou "barvičky, kolotoče", jako třeba mBank, Air Bank, Poštovní spořitelna a další. Snad se ještě u FIO proberou, měli by si uvědomit, že mají přece jen značný podíl firem, které neocení "hypermoderní" IB na úror jednoduchosti a spolehlivosti.

Ideální by bylo, kdyby na současné IB vůbec nesahali!

 | 
Chrz je niemand  |  26. 08. 2014 08:10

Á, Patrik a jeho tradiční a rádoby odborné výblitky ze světa financí. Niemand,který pracuje na ústředně a ve 40 letech se zmohl na malý panelákový byt v Krči zde "radí" v oblasti financí a velkého bussinessu. Směšné

 | 
karl  |  26. 08. 2014 08:16

Vidis a ja s nim souhlasim. Kolotocarske UI noveho internetbankingu mbanky je katastrofalni.

 | 
Michal Bock  |  26. 08. 2014 11:19

Sám jsi niemand. Pan Chrz je odborník a vážím si ho. Co jsi dokázal ty?

 | 
Chrz je niemand  |  26. 08. 2014 11:51

Odborník ? A to jako na co ? Je to nula, co pracuje v ústředně a se svými odbornými "radami" nebyl schopen ani poradit sobě ty ubožáku

 | 
Chrz je niemand  |  26. 08. 2014 11:52

Odborník ? A to jako na co ? Je to nula, co pracuje v ústředně a se svými odbornými "radami" nebyl schopen ani poradit sobě ty ubožáku

 | 
Chrz je niemand  |  26. 08. 2014 11:52

Odborník ? A to jako na co ? Je to nula, co pracuje v ústředně a se svými odbornými "radami" nebyl schopen ani poradit sobě ty ubožáku

 | 
slos  |  26. 08. 2014 12:37

Pane, rozčilování škodí zdraví! Vemte si něco na uklidnění, aby se Vám přestala třást ruka, když odesíláte příspěvek a neodesílal jste jej 3x.

 | 
Chrz je niemand  |  26. 08. 2014 15:55

Já se na rozdíl od tebe nerozčiluju. Chrzovi výblitky o financích a jeho homosexuální mafie mě vždy příjemně pobaví. Trouba z ústředny co si hraje na finančního guru

 | 
Jirka  |  26. 08. 2014 08:52

Proč všude malujete čerta na zeď už teď? Já bych drobné změny v logice ovládání uvítal (např. vypíchnout často používané operace, apod.). Počkejme a pokud se něco nebude líbit, tak pak teprve začněme řvát. Jako programátor vidím, že už se jim do současného UI lepí změny těžko a kdoví jak je to s těmi CGI skripty - na čem to vlastně běží. Argumenty pro razantnější změnu IB uvedené na jejich FB (např. roustoucí uživatelská základna a škálovatelnost) docela chápu. Musí jít dopředu. Až to "nové" bude nepoužitelné a krok zpět, začnu taky řvát. Ale do tý doby jsem zticha, protože si myslím, že oni moc dobře vědí, v čem je jejich výhoda. A hlavně, nebojím se změn

 | 

Já jsem už asi před rokem to jejich připravované IB testoval. No, nebyly to takové kolotoče jako mBank, Air Bank nebo Poštovka, ale přece jen to byl krok směrem, který se mi nelíbil. Sice to bylo ještě v relativně rozumných mezích, ale staré IB mi vyhovuje více. Neměl jsem ale možnost to vyzkoušet na nějakém trochu nestandardním prohlížeči (zkoušel jsem přímo v sídle FIO na jejich PC), takže jak se bude chovat třeba na mém BlackBerry v Opeře mini se dost těžko odhaduje.

 | 
Jirka  |  26. 08. 2014 09:07

Rok je dlouhá doba. Už mohou být dávno někde jinde. Nezapomeňte, že "obal prodává" a dnešní mladé generaci bude neresponsivní a víceméně statický design připadat "fuj". Oni to prostě potřebují udělat, aby šli s dobou. Sám jsem moc zvědav, jak se s tím vypořádají. Ale věřím, že jako česká banka, která si dobrou pověst buduje velmi dlouho, budou na případnou kritiku reagovat pružně.

 | 

No doufejme. Ale stejně mi to stávající IB přijde nejlepší. A ano, je (bohužel) pravda, že "obal prodává". Na druhou stranu FIO banka získala těch 400 tisíc klientů aniž by musela pořádat akce MGM a rozdávat miliony za přivedení nových klientů jako mBank, Zuno, Equa. Značnou část jim přivedli stávající klienti a věřím tomu, že "střízlivé" IB v tom hrálo roli. Přijde mi tak naprosto zbytečné bourat něco, co funguje.

 | 
Chrz je niemand  |  26. 08. 2014 10:54

Pověz nán ještě tu pohádku jak máš 30 karet a byl jsi v Mexiku

 | 
Chrz je niemand  |  26. 08. 2014 09:26

Copak jsi ty testoval Chrzi ? Ty si snad opravdu myslíš že někoho zajímá nějaký tvůj názor nebo dokonce testování. Že nejdeš radit na Patrii nebo nějaký jiný odborný web - tam by tě redaktoři hned vykopli. Testoval jsi tak leda dětské vláčky

 | 
slos  |  26. 08. 2014 09:53

Vážený pane, diskutujte k věci a neurážejte druhé diskutující. To, že máte jiný názor, Vás k tomu neopravňuje!

 | 
Chrz je niemand  |  26. 08. 2014 10:53

Chrzi, Chrzi jaký jsi ubožáček a mrzáček. Narychlo sis změnil nick aby jsi se zastávat sám sebe. To je vidět jaký jsi "formát" a to nejen ve financích

 | 
Zbyněk  |  26. 08. 2014 12:10

Nenavážejte se do Patrika. Narozdíl od vás není anonymní a často tady poradí. Takový debentní trollové by měly jít do ...

 | 
Zbyšek  |  26. 08. 2014 12:19

Poradí ? A to jako s čím ? Ty jeho rady jsou tak pro dementa jako ty....

 | 
slos  |  26. 08. 2014 12:32

Vážený pane, hluboce se mýlíte, já nejsem Patrik a dokonce jsme se nikdy a nikde nepotkali a osobně se neznáme. Jestli Vy Patrika znáte a takto, si s ním vyřizujete účty, pak jste, slušně řečeno, zoufalec.

 | 
Chrz je niemand  |  26. 08. 2014 15:58

Chrzi ty jsi opravdu ubožák. Trouba z ústředny co nic v životě nedokázal tady radí o penězích a ještě si měníš nicky aby si se sám sebe zastal. Vždyť se ti každej směje. A můžes si říkat slos nebo oslos

 | 
mobilman  |  26. 08. 2014 11:39

Mne zase trend nejake unifikovane korporatni identity, vcetne aplikace v IB nevadi, ovsem pokud to neni vylozene prehnane jako treba u mBank, je to hrozne neprehledne.

Na druhou stranu IB v AirBank je pomerne intuitivni a funguje uz od zacatku i v mobilnim broweru takze se to dalo z mobilu pouzivat i v dobe kdy jeste nemli vlastni mobilni aplikaci, coz mi prijde taky celkem slusne.

 | 
MM  |  26. 08. 2014 07:58

Doufám že zase bude nějaká debilní reklama jako : 350, 400, ne 350, ne 400 - fííííjóóóóoóóóó.....

 | 
Zbyněk  |  26. 08. 2014 12:07

Přimlouvám se za co nejmenší změny v IB. Aby se Fio poté, co udělá šílené změny nebylo překvapené jako MBank, že jí odchází klienti.

 | 
Zbyšek  |  26. 08. 2014 12:22

mBank odchází klienti ? A tohle ti řekl odborník Chrz ?

 | 
mobilman  |  26. 08. 2014 21:35

neodchazi, ale jelikoz je ucet zdarma a chybi motivace jej rusit tak se jen praste vyuzivat, coz je principielnce to same. Sam vim nimalne o 6 lidcech plus ja sam co na ucet uz par mesicu neposlali ani neodeslali ani korunu ale nerusi to ciste z pohodlnosti kdyz to nic nestoji. cili papirove jsem klient, obratem a pouzivanim ale nikoli.

 | 
Zbyšek  |  26. 08. 2014 23:33

Ovšem ale to samé se děje ve ve Fiu. Minimálně 100000 klientů Fia tam nemá ani korunu nebo zanedbatelný zůstatek. Já jsem jeden z nich. A než bych šel na pobočku a koukal na neochotný personál tak je mi to fuk.

 | 
Stan  |  26. 08. 2014 13:49

Jako dlouholetý a spokojený klient Fia doufám, žen se jim podaří naplnit první cíl změn IB, který si dali: zjednodušení ovládání nejčastěji používaných funkcí. Už teď mi ale ovládání přijde přehledné a jednoduché.

 | 
Chrz je niemand  |  26. 08. 2014 16:01

Fio není banka, to je ústav pro socky a pro Chrze ten taky nic nemá

 | 
Petr  |  26. 08. 2014 20:22

Když pozoruji tvé příspěvky musíš být hodně velkej ubožák více není třeba dodávat.

 | 
Chrz je niemand  |  26. 08. 2014 23:27

Když pozoruji tvé příspěvky musíš být hodně velkej osel více není třeba dodávat.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená