FinExpert.e15.cz

Expresní linka KB: nová obsluha klientů

 Od 1. března rozšíří Komerční banka stávající nabídku služeb telefonního bankovnictví o tzv. automatizovaný hlasový systém (IVR), který umožní klientům rychlejší  přístup k vybraným operacím.

 Jednou z výhod, které automatizovaný systém klientovi přinese, je jednodušší a rychlejší identifikace prostřednictvím mobilního telefonu. V tomto případě již nemusí klient zadávat své rodné číslo nebo IČ. Stačí si u telefonních bankéřů zaregistrovat číslo mobilního telefonu, podle kterého bude klient při každém dalším telefonním hovoru automaticky identifikován. Komerční banka je jedinou bankou na  českém trhu, která tuto formu obsluhy nabízí.

 Dále automatizovaný hlasový systém umožní snadnější přístup k vybraným operacím, jakými jsou například: informace o zůstatku na účtu, historie pěti posledních transakcí nebo informace o kurzech měn. V případě, že klient volá z mobilního telefonu, může si navíc vyžádat o zůstatku či o historii transakcí SMS zprávu.

 Aktivní operace (převody peněz, zakládání termínovaných vkladů, uzavírání smluv, investování do fondů apod.) budou klienti i nadále provádět prostřednictvím telefonních bankéřů. V případě potřeby mohou telefonní bankéři klientovi poradit.

Automatizovaný hlasový systém zkoušela Komerční banka v pilotním provozu několik týdnů. „Tento provoz ukázal, že klienti novou službu vítají. Oceňují hlavně intuitivní a jednoduchý způsob obsluhy a možnost rychlé identifikace prostřednictvím mobilního telefonu,“ uvedl ředitel Telefonního centra KB Mojmír Prokop.

 Telefonní bankovnictví KB využívalo dnešnímu dni 297.800 klientů. Expresní linku zdarma lze získat v rámci balíčků služeb Perfekt konto, Expreskonto a A-konto.

 (Zdroj: tisková zpráva KB)

 

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená