Momentálně probíhá fotbalové Euro 2016, a i zde se vše točí okolo peněz. Během takovéto sportovní akce jsme my, Češi, schopni dohromady prosázet stovky milionů korun. Ukazují to údaje společnosti PayU, která je zprostředkovatelem online plateb pro největší tuzemské sázkové kanceláře Tipsport, Chance, Sazka a Fortuna. Například v době, kdy probíhalo hokejové mistrovství, se zvedl objem online sázek o polovinu oproti normálu.
Nakoupí se více televizí
Je jasné, že na fotbalová utkání potřebujeme dobře vidět. A k tomu je nutné mít dobrou televizi. Tak proč si ji nepořídit právě teď, že? Hokejové mistrovství zvedlo prodej televizorů o 40 %. U fotbalového Eura se podle prognóz očekává nárůst ještě větší. Vyplynulo to z údajů společnosti Datart. Za novou televizi průměrně utratíme 16 až 17 tisíc korun.
Stahujeme sportovní aplikace
Počet stažení sportovních aplikací se v průběhu sportovních akcí také rapidně zvyšuje. „Například česká společnost Livesport zaznamenává poslední měsíce více než milion stažení své aplikace měsíčně, což je výrazně vyšší tempo než v minulosti. Celkem si sportovní aplikaci Livesport stáhlo už více než 17 milionů sportovních fanoušků po celém světě. Čeští fanoušci tvoří jen malý díl, ale právě i díky velkým sportovním akcím jako je fotbalové Euro, si ji stahuje i řada lidí, kteří sport sledují třeba jen občas,“ říká Adéla Konopková ze společnosti I´m PR.