Praha, 20. října 2015
Stavební spořitelna České spořitelny (SSČS) přichází s novinkou v oblasti elektronické dokumentace a stejně jako již dříve Pojišťovna České spořitelny a Česká spořitelna – Penzijní společnost přechází na elektronické zasílání všech dokumentů. Bezmála 240 tisíc klientů SSČS dostane od ledna 2016 výpisy a jiné dokumenty ke svému stavebnímu spoření i všem typům úvěrových produktů vždy elektronicky. Službu poskytne Stavební spořitelna České spořitelny klientům zdarma.
Zasílání elektronických dokumentů nastaví SSČS klientům automaticky. Pokud klienti nebudou chtít službu využívat a budou chtít zachovat zasílání papírových výpisů, mohou si to velmi jednoduše změnit přímo v internetovém bankovnictví SERVIS 24. Službu E-faktura/E-dokumenty je možné deaktivovat odškrtnutím v sekci ÚČTY / E-FAKTURY / E-DOKUMENTY / Správa výstavců. Po deaktivaci se klientovi automaticky obnoví zasílání dokumentů v papírové formě.
Službu Stavební spořitelna České spořitelny nastaví těm klientům, kteří využívají nejen některý z produktů SSČS, ale mají i internetové bankovnictví Servis 24. Mohou si ji ale nastavit i všichni ostatní klienti SSČS, kteří jsou majiteli produktu nebo zákonní zástupci nezletilých vlastníků a kteří začnou využívat Servis 24.
Služba přinese klientům tyto výhody:
- jistotu bezpečného doručení – dokumenty se nikde neztratí a nedostanou se do nepovolaných rukou,
- rychlost doručení – důležité dokumenty obdrží klient dříve než klasickou poštou a nemusí si tak pro ně nikam chodit,
- elektronické uchovávání po dobu 24 měsíců – dokumenty klient vždy snadno najde, má o nich neustálý přehled a může je kdykoliv vytisknout či uložit,
- potvrzení o doručení dokumentu obdrží klient vždy avízem v Servisu 24, může si nastavit i upozornění emailem či SMS.