Společnost MasterCard Europe zahájila 1. listopadu program pro vybrané obchodníky nazvaný „Partnerství s MasterCard“. Cílem propagační akce, do které jsou zapojeny vybrané prodejny v celé České republice, je podpořit platby kartou v obchodech.
V rámci uvedeného programu budou oceněny ty prodejny, ve kterých dojde k nejvyššímu průměrnému procentuálnímu nárůstu počtu transakcí kartami MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro (měřeno oproti stejnému období roku 2003).
Program bude probíhat do 30. dubna 2005. Hodnotit se bude jak nárůst počtu transakcí platební kartou za celé šestiměsíční období, tak i za tři dvouměsíční období (listopad - prosinec 2004, leden - únor 2005 a březen - duben 2005). Za jednotlivá dvouměsíční období bude odměněno v každé z pěti kategorií vždy pět provozoven, za úspěch v celém období trvání soutěže bude v každé z pěti kategorií odměněna jedna nejlepší provozovna.
Cílem programu je mimo jiné upozornit provozovatele obchodů na výhody, které jim platby kartou přinášejí. Kromě jiných benefitů získají obchodníci díky programu Partnerství s MasterCard prakticky využitelné tipy a tiky, s jejichž pomocí mohou zaměstnanci obchodů prakticky využít platební karty jako nástroj ke zvyšování tržeb a ke zvyšování spokojenosti zaměstnanců.
Podle informace agentury Ogilvy, která mediálně zastupuje společnost MasterCard, jsou obchody do této soutěže vybírány ze strany společnosti MasterCard tím způsobem, že jednotlivé obchodníky kontaktuje pracovník MasterCard a nabízí jim účast v tomto programu. Pro letošní rok je účast v soutěži již uzavřena.
Zdroj: TZ MasterCard