V průběhu soboty a neděle během velikonočního víkendu (19.4. a 20.4.) proběhne zásadní modernizace transakčního systému eBanky. Během této doby nebude v provozu Klientský systém. Výsledky modernizace přinesou především další zvýšení stability systému, zrychlení vnitřního zpracování dat a do budoucna rozšíří možnosti dalšího rozvoje služeb a produktů pro klienty.
Veškeré transakce a nastavení, která zadáte do soboty (19.4.) do 2 hod. ráno budou normálně provedeny dle Vašich instrukcí. Doporučujeme Vám všechny potřebné záležitosti na Vašem účtu vyřídit před anebo po termínu modernizace.
V uvedených dnech nebude možné vstupovat do Klientského systému na Internetu, získávat informace o účtu, ani zadávat bankovní operace. Podobně bude omezen přístup k účtu i prostřednictvím ostatních komunikačních kanálů.
Všechny platební karty budou plně funkční s výjimkou služby "Zamykání platební karty". Všechny "uzamknuté" platební karty budou před omezením provozu "odemknuty" a po opětovném zprovoznění Klientského systému uvedeny do původního stavu.
Provoz pracoviště Klientského servisu pro ohlášení ztráty/zcizení platební karty na číslech 800 124 200, resp. +420 222 115 200 bude také plně funkční.
Telefonní bankéři na Klientské lince 800 124 200 Vám po dobu omezení provozu transakčního systému budou k dispozici jen pro obecné informace.
Klientská centra Praha 1 - Václavské nám. 43, Praha 10 - Park Hostivař, Brno - Olympia a Ostrava - OD Tesco budou během velikonočního víkendu nepřístupná. Od úterý (22.4.) budou všechna Klientská centra opět plně funkční.
Zdroj: eBanka