Tisková mluvčí společnosti PPF Romana Tomasová sdělila, že v současné době neuvažuje o možném prodeji eBanky. Reaguje tak v návaznosti na spekulace o možném prodeji. S hospodařením banky je společnost PPF spokojena a zkušenosti, které při budování banky získali využijí i na dalších trzích v zahraničí. Po úspěšné transformaci eBanky, která se vyznačovala masivními investicemi do technologií a marketingu a která byla dokončena v roce 2004, dosahuje eBanka kladného hospodářského výsledku. Za první tři měsíce roku 2005 vykázala zisk ve výši 18,8 milionů Kč. Na počátku června skupina PPF deklarovala svoji strategii rozvíjet klíčové oblasti podnikání, mezi něž patří spotřebitelské financování, bankovnictví, pojišťovnictví a penzijní fondy. eBanka je retailovou bankou s uceleným portfoliem produktů a nabídkou služeb pro fyzické osoby a malé a středí firmy. Je tedy jednou z klíčových společností, které pomohou vytyčenou strategii PPF naplnit.
Zdroj: Tisková zpráva PPF