Společnost United Interactive (UI) provedla druhou vlnu studie zkoumající úroveň 14 českých bank v rámci emailové komunikace se svými zákazníky. Sběr dat probíhal v září 2004 a nejvyšší ohodnocení dosáhla eBanka, která se svým výsledkem zařadila na pozici nejlépe komunikující společnosti prostřednictvím emailu v rámci všech do této doby realizovaných studií. Na druhé příčce skončila Živnostenská banka, na třetí Komerční banka.
V podobném průzkumu, který provedl časopis Osobní finance v dubnu tohoto roku (najdete jej na těchto stránkách), rovněž zaujala přední příčky eBanka a Živnobanka. Velmi dobře se v našem testu umístila i GE Capital Bank, která ovšem ve studii UI skončila na beznadějně posledním místě. Vzhledem k tomu, že lednová studie UI také umístila GE na přední místa, dá se z toho vyvozovat, že za posledního zhruba půl roku se komunikace GE s klienty prostřednictvím e-mailu prudce zhoršila.
Více informací najdete na stránkách společnosti United Interactive.