FinExpert.e15.cz

Důsledná kontrola kvality reklamních předmětů

(Inzerce) Dosáhnout co nejvyšší možné kvality výrobků vyžaduje důslednou kontrolu ve všech fázích produkce.
Důsledná kontrola kvality reklamních předmětů

Dosáhnout co nejvyšší možné kvality výrobků vyžaduje důslednou kontrolu ve všech fázích produkce. Na základě dlouholetých zkušeností společnost iMi Partner vytvořila vlastní systém kontroly kvality reklamních a dárkových předmětů.

Před krizí si svět užíval nízkých cen čínského zboží, nyní se už několik let smiřuje s jejich nezadržitelným růstem. O to více však stojí o kvalitu. Ačkoliv jde v mnoha dalších směrech v celém regionu jihovýchodní Asie o nejvýhodnější destinaci pro výrobu nejen 3DR produktů, výroba v tamních továrnách i kvalita zboží má případ od případu kolísavou úroveň.

„Náš systém kontroly kvality začíná už ve fázi sourcingu a kalkulace nákladů,“ vysvětluje Miloš Pintrava, ředitel iMi Asia Ltd. se sídlem v Hongkongu. „Pro každou zakázku je předem vypracovaný checklist, jehož část je standardní, ale větší díl je stavěný na míru pro konkrétní produkt a jeho dodavatele. Některé výrobce máme natolik prověřené, že zvláště u běžnějšího zboží bez speciálních úprav a brandingu můžeme kontrolu provádět až v závěru výroby. Ve většině případů však proces kontrolujeme v jeho průběhu několikrát.“

Děje se tak hlavně při dodávce materiálu, při potisku, před balením zboží a při nakládce, ovšem existují i projekty, při nichž jsou lidé z iMi Asia v továrně přítomní po celou dobu výroby. Kontroloři se specializují na konkrétní druhy výrobků, ale jsou školeni tak, aby mohli být i zastupitelní. Kontrola se sice opírá o AQL standard (nejnižší přípustná kvalita zboží), ovšem hlediska iMi jsou přísnější.

Klepněte pro větší obrázek

Kvalita čínské produkce se obecně zvyšuje s nárůstem ceny pracovních sil. Majitelům továren se totiž vyplatí investovat do modernějších technologií, které nabízejí stabilnější kvalitu než proměnlivý lidský faktor. Celkově rostoucí náklady však na druhou stranu vedou k šetření, a to mnohdy na nesprávném místě. Úkolem kontrolorů iMi Asia je tedy mimo jiné dohlížet, aby k úsporám docházelo jen tam, kde to neškodí konečnému produktu.

A jaké jsou nejčastější závady? Většinou ty nejtriviálnější a snadno odstranitelné: jiný než odsouhlasený materiál, nesprávné balení, zašpiněné zboží, poškozená krabice…

Řešení chyb je specifické případ od případu, ale v naprosté většině se vše vyřeší ještě před vypravením zboží do Evropy a k zákazníkovi.

Více na www.imi.cz

Další článek


 

Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená