FinExpert.e15.cz

Drahé mýty: Kdo šetří na pojištění, má za tři


XYZ  |  21. 03. 2013 12:42

k tomu stačí mít DAS a nemusí mě pojišťovna zajímat.

 | 
J.  |  21. 03. 2013 19:58

To je kapitola z novodobé mytologie?

 | 
MOJE JMÉNO  |  21. 03. 2013 20:30

To je nějaký lobbismus ? Pojišťovna je snad povinna proplatit škodu do limitované pojistné výše, která je dána smlouvou. Považuji sdělení výše za manipulativní a nevěřím tomu.

 | 
:-D  |  21. 03. 2013 22:50

A máme tu další článek z oblíbené řady "Mediální masáž na objednávku pojišťoven".

Bez obav. Ať máte pojištění levné či dráhé - heslem každé pojišťovny je: "Neuznávat. Neplatit. Hledat všechny možné i nemožné důvody k nevyplacení pojistného."

Budete-li se s pojiťovnou hodně přetahovat, možná nakonec dostanete alespoň to, co vám právem náleží. Ale je to boj na dlouho. Po takovém boji přijdete i o zbylé iluze.

Pojištovny tu nejsou proto, aby vás před něčím chránily. Ty jsou tu od toho, aby vydělávaly.

Pokud už nějaké plnění dostanete, nemějte obavy, pojišťovny mají připravené mechanismy, jak to z vás dostat zase zpátky.

Tyto články se tady objevují pravidelně...

 | 
Pavel  |  22. 03. 2013 17:12

Ať máte pojištění levné či dráhé - heslem každé pojišťovny je: "Neuznávat. Neplatit. Hledat všechny možné i nemožné důvody k nevyplacení pojistného."

- sorry, ale to není pravda. Jsou i pojišťovny, které se ke klientům chovají dobře. Třeba kvůli tomu, že nejsou tak velké a víc si tím pádem svých zákazníků váží. Mám zkušenost, že velkým pojišťovnám na jedotlivcích tak nesejde. Já např. jsem u Slavie a naprostá spokojenost.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená