Česká pojišťovna nabízí ode dneška sjednání povinného ručení přes internet a doplňuje tak nabídku klasického uzavření smlouvy na přepážce o nový kanál. Do konce letošního roku očekává, že kmen povinného ručení naroste nejméně o 5000 smluv sjednaných právě přes internet, v dalších letech se pak bude jednat o výrazně vyšší počet.
Nové je i grafické zpracování nabídky pojištění na internetových stránkách
České pojišťovny. Vůbec poprvé na českých internetových stránkách je totiž použit personifikovaný průvodce sjednáním pojištění, nikoliv pouze písemný navigátor. V zahraničí je tento typ osobního průvodce běžný, u nás je to úplná novinka.
„Uzavřít povinné ručení na auto je proti tenisovému zápasu naprostá hračka,“ říká hned na úvod nejmenovaný, ale díky televizní reklamě České pojišťovny jeden z nejznámějších českých ředitelů. Byl to právě on, který jako jeden z prvních věděl, že do České pojišťovny už se nemusí chodit, ale lze s ní komunikovat mnoha jinými a nepoměrně pohodlnějšími způsoby. Od června právě tenhle povolaný člověk, který návštěvou pojišťovny maskuje své tenisové zápasy, všem klientům České pojišťovny poradí, jak nejjednodušeji, nejrychleji a nejpohodlněji uzavřít povinné ručení, aniž by museli opustit svůj domov nebo kancelář.
Pokud si chcete s ředitelem zahrát tenisový zápas, navštivte stránky České pojišťovny. A až vás jeho povídání přestane bavit, můžete ho i psychicky dorazit :-)