Společnost Diners Club Czech uzavřela tento týden rámcovou smlouvu s Ministerstvem zahraničních věcí ČR (MZV ČR) o možnosti vydávání osobních zaměstnaneckých karet pro jeho zaměstnance.
Zaměstnanci MZV ČR cestující do zahraničí nebo působící na zastoupeních ČR v zahraničí budou mít v průběhu července možnost požádat o osobní zaměstnaneckou kartu Diners Club Classic / MZV, která jim umožní provádět bezhotovostní platby na 13 milionech obchodních míst ve 200 zemích světa a vybírat hotovost prostřednictvím sítě 1 milionu bankomatů a 42 tisíc poboček bank.
„Jsem ráda, že se nám jednání s Ministerstvem zahraničních věcí podařilo úspěšně ukončit a že karty Diners Club jsou stále více využívány úřady státní správy,“ říká ředitelka Diners Club Czech Ing. Eva Kárníková, MBA. Podle slov Ing. Kárníkové je využívání karet Diners Club výhodné jak pro firmy, tak pro státní správu zejména díky odložené splatnosti transakcí až o 55 dní a celkovému zjednodušení administrativy. Karty Diners Club využívá v České republice řada státních institucí i velkých společností. Od července mezi ně budou patřit i zaměstnanci MZV ČR.
„Využívání osobních zaměstnaneckých platebních karet Diners Club předpokládáme především u zaměstnanců, kteří často cestují mimo ČR nebo jsou dlouhodobě vysíláni do zahraničí,“ říká RNDr. Vladimír Zavázal, CSc., státní tajemník Ministerstva zahraničních věcí ČR a dodává: „Program osobních karet Diners Club nám umožní nejen zlepšení kontroly a řízení služebních výdajů při pracovních cestách, ale především celkové snížení rizik a nákladů spojených s výběry a vyúčtováním hotovostních valutových záloh. Zároveň přinese jednotný a vysoký standard a celkové zjednodušení systému pojišťování léčebných výloh při zahraničních cestách našich zaměstnanců, kteří navíc získají moderní a současně velmi prestižní platební nástroj odpovídající potřebám zahraniční služby 21. století.“
Podle Ing. Kárníkové patří firemní programy a služební karty Diners Club k nejúspěšnějším produktům Diners Club v České republice. Soukromým firmám a úřadům státní správy nabízí mnoho výhod, mezi něž patří kromě přehledného vyúčtování a celkového zjednodušení administrativy i snížení nákladů na služební cesty a možnost úplného odstranění hotovostních záloh. Pro často cestující zaměstnance přináší služební karty lepší komfort například díky možnosti využít 90 VIP salónků na letištích po celém světě, služby garantované hotelové rezervace či slev u celosvětových sítí autopůjčoven.