Od pondělí 4. září mohou všichni držitelé karet Diners Club využívat zdarma službu E-account, která jim umožní on-line sledování všech transakcí realizovaných prostřednictvím jejich karty a přístup k elektronickým výpisům.
Systém prošel tříměsíčním testováním a od pondělí 4. září je v plném provozu. Po jednoduché registraci získá klient přístup do systému, kde může sledovat všechny realizované transakce, a to okamžitě po jejich elektronickém zpracování. „Velkou výhodou E-accountu je, že klient má po celý měsíc přehled, kolik utratil a kolik si tedy bude muset připravit k úhradě v měsíci následujícím,“ říká generální ředitelka společnosti Diners Club Czech, Ing. Eva Kárníková, MBA, a dodává, že tuto funkci zcela jistě ocení především ti, kdo mají ke své kartě vystavené dodatkové karty pro své blízké. „Měsíční vyúčtování už tak nebude pro nikoho nečekaným překvapením,“ říká Ing. Kárníková.
Kromě přehledu realizovaných transakcí systém navíc umožňuje vyhledávání podle místa uskutečnění transakce, data nebo měny a export výsledků tohoto hledání do Excelu nebo přímo jejich tisk. „Vyšli jsme vstříc současně i všem, kdo nás žádali o zavedení elektronických výpisů,“ dodává Ing. Kárníková. Systém totiž archivuje také všechny výpisy zúčtovaných transakcí, a pokud si to klient přeje, je informován e-mailem vždy, když je do systému přidán nový výpis.
Systém nemá na uživatele žádné speciální nároky a pro jeho používání není nutné instalovat žádné aplikace. Stačí pouze jakýkoliv internetový prohlížeč a znalost přihlašovacího jména a hesla. „Zabezpečení E-accountu odpovídá standardnímu zabezpečení klasických internetových bankovnictví, takže se naši klienti nemusí obávat jakéhokoliv rizika,“ ujišťuje všechny držitele karet Diners Club Miloslav Bouček, obchodní a marketingový ředitel společnosti.
Služba e-account je přístupná prostřednictvím internetových stránek společnosti Diners Club Czech na adrese www.dinersclub.cz, pod odkazem „Elektronické výpisy“. „Všem, kdo by s registrací či systémem jako takovým měli jakékoliv problémy, jsou samozřejmě k dispozici pracovníci našeho zákaznického servisu,“ říká M. Bouček a dodává, že nová služba by měla přispět především k většímu komfortu všech klientů společnosti Diners Club.