Chytré telefony a mobilní aplikace bank ovlivňují nákupní chování lidí a vedou prý k úsporám. Téměř 70 procent zákazníků se totiž před nákupem „poradí“ se svou aplikací pro mobilní bankovnictví. Vyplynulo to z průzkumu Federálního rezervního systému USA (Fed).
Více než 50 procent spotřebitelů si svůj nákup po zkontrolování svého účtu rozmyslí. Při nákupním rozhodování využívají lidé své smartphony i pro přímé porovnávání s konkurencí. Až 34 procent z nich používá svůj mobil při nákupech na zjištění ceny u jiných výrobců nebo značek.
Využijte peníze banky, získejte procenta zpět a vstupní bonus.
Až 37 procent klientů se rozhodne pro snížení svých výdajů poté, co si přečtou některé z oznámení od své banky. Je to buď email nebo SMS o zůstatku na účtu nebo upozornění o odchozích platbách.