FinExpert.e15.cz

Definitivní konec eBanky v červenci


smutek  |  08. 04. 2008 14:45

Proč je to dobré zničeno. Proč? Škoda. Nechci tu žlutý mor, Telecomsráči stačili... Další Morová rána. :(

 | 
nepřihlášen  |  08. 04. 2008 15:01

ach jo, hezký, snadno zapamatovatelný, přepisovatelný název zrušili, aby tam dali tu dementní raiffeisenbank, kterou půlka lidí neumí ani vyslovit, natož napsat.

a z agresivní žlutočerné taky nejsem nadšen. :(

doufám, že zůstane aspoň doména...

 | 
Lenka  |  08. 04. 2008 16:20

Pro ty co to neumí napsat existuje i doména rb.cz. Jinak souhlasím, modrá kombinace se mi libí víc Ale pokud minimálně zůstaně funkčnost, tak se se zěmnou barvy snad i smířím.

 | 
jenik  |  08. 04. 2008 19:31

ty vole, to sem nevedel, ze je u nas takovejch bl*cu, kery si banku vybiraj podle barvicek.

 | 
MoB  |  08. 04. 2008 15:16

Vesměs to dobré bývá pohlceno tím horším, přetvořeno, znetvořeno, integrováno a zapomenuto. Nakonec zruší i internetové bankovnictví a bude vystaráno.

 | 
janek  |  08. 04. 2008 22:18

mozna by ses mel taky zamyslet nad tim proc to co se ti libi konci a proc to co se ti nelibi preziva a roste, pak se ti mozna rozsviti

 | 
JIndra  |  08. 04. 2008 15:26

Nejsem si jist zda si toto její klienti přáli

 | 
Bagomil  |  08. 04. 2008 16:00

šmejdi. Asi zkusím mBank.

 | 
minimax  |  08. 04. 2008 16:04

mBank je super, zadarmo a uroci 3,5 procenta . Az bude mit vkladomaty, bude to uplne super!

 | 
eMan  |  08. 04. 2008 16:24

ja uz zalozil ucet u mBank v unoru a po chvili testovani tam zacatkem dubna prevedl cca 1/4 milionu z eBanky. eBanka me ted sice kontaktuje 2x tydne s cim dal nesmyslnejsimi nabidkami prebend, ale ja se pomalu se smutkem loucim. Vzdyt u Expandia banky jsem zacal pred 10 lety prave proto, proc me nyni pritahla mBank - inovativnost a orientace na zakaznika (tehdy to byl velky tresk, kdyz prisli s jejich e-bankovnictvim). Skoda, ale zkusenosti z poslednich mesicu pod taktovkou Raifky mi stacily, do tohodle penize strkat nebudu...

 | 
Pet  |  08. 04. 2008 16:42

MBank je na začátku cesty, bude to chtít ještě trochu dopilovat. Ale RB opravdu za nic nestojí. Měl jsem tam pár účtů i hypotéku, ale naštěstí jsem s nima skončil. Strašně rychle se tam všechno mrvilo (a to při rostoucích cenách). Holt starýho psa novým kouskům nenaučíš.

 | 
Docent  |  08. 04. 2008 16:47

Ad Raiffka - v Tesku mně vrátili poškozenou tisícovku, bohužel jsem si toho nevšiml, takže jsem si ji včera šel vyměnit do Raiffky. Slečna za přepážkou mne přesvědčovala, že mně ji vyměnit nemůže, že musím do ČNB, takže jsem se musel vrátit na pracoviště (naštěstí jen ve vedlejší budově), vytisknout příslušnou vyhlášku ČNB a jít slečnu naučit to, co by měla jako pracovnice banky vědět... Takže banka, kde musí klient učit zaměstnance jejich povinnosti, asi nebude pro klienty to pravé ořechové .

 | 
Evžen  |  08. 04. 2008 21:07

Hm, já z eBanky vyvedl za poslední tři měsíce na spořící účty (mBank, BAWAG, ING) skoro milion a ani po mně neštěkli, natož aby mi nabízeli nějaké prebendy (a to jsem u nich od roku 2000). Teď tam mám asi 30 tisíc (v podstatě tam jen točím výplatu, zbytek vyvádím ven), mám u eBanky hypotéku a asi to nikoho nebere. Ať mi nepovídají, že takhle (dosud!) loajálních klientů mají plné hrsti... Nu což, ten účet si nechám, nestojí mě díky obratům ani korunu, ale rozhodně už se za ně nebiju jako ještě před pár lety...

 | 

eBanka má taky spořící účet, kde je 3,5% při vkladu přes mega.

 | 
Evžen  |  08. 04. 2008 22:31

Jo jo, vím - jenže pojištěný je vklad do 25 tisíc euro, což mi dřív nevadilo, ale dneska se raději sichruju. A když tam budu mít ten půlmilión, mají úrok 3 %. A já už jim prostě nechci dávat ani to - celá léta mi dávali "exkluzivní" úrok kolem procenta na termíňáku, a nebýt těch zmíněných spořících účtů, které se teď vyrojily, dodneška by mi zase dávali to procento... Stal se z toho prostě moloch, jako kterákoliv jiná banka. Fajn, na běžný účet si eBanku nechám, ale to je všechno.

 | 
Tonda  |  09. 04. 2008 09:17

Aha, takže podle tvý logiky byla eBanka dobrá, protože ti dávala na termíňáků jedno procento a když přišla Raifka a přidala ti k tomu spořák se 3 nebo 3,5%, tak je to špatně...

 | 
Petr  |  09. 04. 2008 09:33

Zjevne mas problem pochopit psany text

 | 
LOL  |  09. 04. 2008 10:35

Tak vyplodit takovýhle závěr, to chce opravdu fištrón.

 | 
Jezisek  |  08. 04. 2008 17:44

Tak co radite? Ja mam eBanku hlavne kvuli jejimu internetovemu bankovnictvi a patrne kvuli tomu u ni (u RB) nadale zustanu... ono zase neni kam moc prechazet. Potrebuju akorat k uctu mezinarodni platebni kartu (tu mBanka jeste nenabizi, navic v ni jeste nemam tolik duveru -- teprve svoje sluzby na ceskem trhu rozbiha). A sem tam vyber z bankomatu. Vetsinu penez mam stejne v akciich nebo ve fondech, takze mi na ucte nelezi ladem.

 | 
Kille  |  08. 04. 2008 18:03

To bych taky rad vedel, kam dal. Mne vytocili 500Kc poplatkem za inkasa seku. Sice mi chodi jen tak jeden mesicne, ale odmitam jim platit poplatek, ktery vychazi na 10-20% inkasovane castky.

Bohuzel fakt nevim, kam dal. mBank to urcite nebude - sice je levna, ale sluzby zadne, internetove bankovnictvi taky mizerne. Je to banka primarne pro socky a od toho davam radsi ruce pryc. V KB i v CS sice maji relativne pouzitelne bankovnictvi, ale taky fatalne neschopne bankere. No a od CSOB jsem utekl do eBanky. Tak poradte...

Zatim to vypada, ze se silne skripajicima zubama nakonec zustanu u RB

 | 
johny  |  08. 04. 2008 20:03

No socka budes asi ty, kdyz ti vadi 10-20% poplatek inkasovane castky. Kdyby jsi mel dostatek penez tak neresis nejake smesne poplatky ne??? Vaz slova a trosku mysli...

 | 
pepe  |  08. 04. 2008 20:38

I bohatý člověk, může být "socka" takže pokud nemusím, toto slovo zásadně nevyslovuji. Vyjadřuje to moji společenskou nesolidaritu a sobectví.

 | 
SB  |  08. 04. 2008 23:02

Tak inteligentní reakci jsem už dlouho neviděl!!

 | 
Good  |  08. 04. 2008 20:36

Normalne si zajdi do KB a nechej si proplatit sek na ucet u ebanky za 50kc + 1% ci jak to je, ja to tak delam.

 | 

A co se vlastně děje? Mění se jen název, barvy a kód banky, což jediné by mohlo být otravné. Ceny mám pocit, že se spíše zlepšují.

 | 
Mike  |  08. 04. 2008 21:57

Jestli máš pocit, že zpoplatnění vkladů v hotovosti z 0 na 45 Kč je zlepšení, tak to pak jo.

 | 

V životě sem nepotřeboval vkládat hotovost.

 | 
SB  |  08. 04. 2008 23:08

Jiní ano. Nemluvě o tom, že zpoplatnění vkladu je hajzlárna nejhrubšího zrna.

 | 
Patrice  |  09. 04. 2008 14:22

No nevim, hotovost mne zavani nejakou cernotou A pokud je to cernota, tak te 45 korun palit nemusi

 | 
Patrice  |  08. 04. 2008 18:59

Za pár měsíců to bude 10 let, co jsem u eBanky. A nevím jestli je to jenom můj pocit, ale s eBankou to v žádném případě nejde z kopce, jak mnozí tvrdí. Dřív jsem totiž platil i 95 korun měsíčně za pouhé vedení účtu (tuším program Drive), teď neplatím měsíčně nic. To je jednoznačný posun k lepšímu. A ať mi někdo řekne, která ze zavedených bank (nemám na mysli Fio a mBanku) nabízí vedení účtu bez paušálního poplatku při takové super úrovni přímého bankovnictví!!! Ano, už 4 měsíce koketuji s mBankou a vidím to jednoznačně. Zatím budu používat obě. mBanku kvůli přístupu a eBanku kvůli nostalgii

 | 

No kvuli te tzv. "nostalgii" to jde se sluzbami (nejen) bank dohaje. Krasne je to videt treba u mobilnich operatoru - na Slovensku se o zakaznika bojuje a napriklad moznosti mobilniho internetu jsou tam pro nas neuveritelne. Unas jsou zakaznici "verni", takze se nikdo nemusi namahat vymejslet nova lakadla a tim to jde k sipku. Achjo.

Dell Latitude 5490 | Samsung Galaxy S8 | Xbox One S | Canon EOS 400D | Glock 19

 | 
Patrice  |  09. 04. 2008 14:00

Kamarade, dve veci. Za prve - moje nostalgie je nic oproti nostalgii, kdy lide plati ustavy typu CS, KB aj. eBanka totiz patri mezi nejlevnejsi banky pokud pominu mBanku a FIO. Tzn. vylevas si srdicko na nespravnem miste. A k tem Slovakum. Slovensky Orange pouzivam uz nejaky ten patek a v porovnani s nami to neni tak zlate. Ano maji rychlejsi internet, ovsem prumerna rychlost je nekde na uplne jinde, stejne je to se spolehlivosti. Vis take, ze za kazdou blbost se plati aktivacni poplatek, mesicni poplatek? A vis take, ze procento nedokoncenych hovoru je uplne jinde nez u nas? Zkratka neni vsechno zlato, co se trpyti

 | 
Rafter  |  08. 04. 2008 21:22

Slovo nostalgie bych zrovna nepouzil, ale jsem na to podobne. Vyuzivam eBanku i mBank a jsem velice spokojenej. Vyborna kombinace a zadarmo (temer)

 | 
Tomáš Marný  |  08. 04. 2008 21:24

Mám takový dojem, že v nezavedeném FIO používali internetové bankovnictví v době, kdy jeBanka ani neexistovala.

 | 
stoural  |  09. 04. 2008 09:37

To je fakt jenom dojem.

 | 
Tomáš Marný  |  09. 04. 2008 22:10

Proč se pořád musí k nějaké problematice vyjadřovat blbci, kteří nemají o věci ani ánung ? V dubnu 1998 spustila Fio, družstevní záložna, jako první finanční instituce na českém trhu pro své klienty internetové bankovnictví, které umožňuje provádět běžné transakce a převody, poskytuje kompletní historii transakcí a jejich autorizaci pomocí elektronického podpisu. http://www.bankovnipoplatky.com/o-bankach/fio---internetbanking-v-cr-slavi-10-let-3781/

 | 
xxx  |  07. 07. 2008 17:41

eBanka přišla v Květnu 98. Tedy o měsíc později. Nabídla přitom přeci jen o dost více, než FIO hned v základu. Navíc to byla první banka. FIO tedy možná první finanční instituce, ebanka pak první banka. A když bychom se bavili až takto, tak úplně první byly zcela jiné banky v minulosti, které provozovaly různé verze eBankingu už dříve, ale byly to shity a jen pro korporát. Faktem je, že první BANKOU s plnohodnotným ebankingem byla eBanka.

 | 
gruppe  |  08. 04. 2008 21:27

u eBanky jsem zacinal hned po jejcih vstupu na trh. Byla to dynamicka, mlada a velmi sympaticka instiituce. Jako studentovi mi nabidla spoustu vyhod. po skonceni studijniho bankovnictvi prislo prevedeni na bezny ucet, resp posleze jejich bonusove ekonto.

Prvni problemy ale nastaly po prechodu k Raifce.. Do banky zavitam tak jednou, 2x rocne. Vzdyt internet a mobil mi vse vyridi, transakce jsou hotovy ihned, proste ideal... ALE posleze co doslo ke spojeni, je ze Zlinkse pobocky jeden velky bordel. Na lastminute zajezd jsem mel odjet nasledujici den a Raika mi neby schopna vydat hotovost v jine mene! 3 pracovnice a spousta papitu v rukou...nato jedna obrazovka, vypadalo to tam jak v kurniku, nakonec mi po 45minutach alespon vydali hotovost. To ze jsem ji promenil radeji nekde jinde nemusim dodavat.

Dalsi me rozcarovani prislo pri vydani karty kdy ani po skoro 2 mesicich se mi nikdo ohledne vydani me pozadovane karty neozval Na infolinc eme odkazala rovnou na Zlinskou pobocku, kdyz jsem tam zasel bez objednani, koukali na me jak na vola - holt, prej se na infolince spletli. Ale co, slecna si donesla kaficko, udelala poradek v papirech a jala se hledani me karty. Nasledne me poslala probehnout do prvniho patra, kde mi jen rekli ze tam nikdo neni, jsou na skoleni ( po vice jak pulroce od slouceni uz by mohli byt doskoleni a mit na pobocce lidi) , znovu dolu, k jedne slecne k druhe, konecne se karta nasla a ja vyslechl dalsi hromadu zbytecnosti kolem a kolem. PO hodine!!!! jsem konecne mel kartu...no hura...

posledni zkusenost - potreboval jsem na novou sim internetbanking a nove zabezpeceni. Slecna se 30minut hrabala v PC a v me simce, posleze se ne prilis stastne zatvarila s dotazem jestli jsem tam mel nejakou jinou banku. Rikam ano...od te doby mi nejlela poradne ani SIMka, natoztak druhe bankovnictzvi, Za tohle jsem eBance/raifce jeste zaplatil....

EBance jsem verny roky, miluju platebni brany v shopech, rychle vyrizovani, prehledne a povedene internetove bankovnictvi (kam se hrabe CS nedej boze Komercka)..ALE

proboha ten bordel na Zlinske pobocce by mel nekdo poradne uklidit!!!!!

 | 
xxx  |  07. 07. 2008 17:43

Raifce je toto jedno, máte smůlu. Její cesta je cesta snižování nákladů až tam, kde to masa stále ještě snese a neodejde. Není to banka, která by chtěla dělat něco inovativního. Ani náhodou.

 | 
Karel  |  09. 04. 2008 09:25

Já jsem klient eBanky od roku 1999 a vstupu Raifky jsem se hodně bál. Zatím ale pociťuju jen změny k lepšímu- obsluha na mý pobočce se zlepšila a především výrazně ušetřím na poplatcích - teď platím měsíčně 11,60 Kč. Jestli se bude banka jmenovat eB nebo RB je mi celkem jedno, se změnou kódu jsem smířenej.

mBank pro mě rozhodně není zajímavá nabídka, jen jsem chtěl dát všem jejím obhájcům a PR příspěvkům (kterých je všude jak nas...) moji dva týdny starou zkušenost: byli jsme s kamarádem lyžovat v Rakousku, oba jsme ve stejnou chvíli platili kartou pernamentku (cca 140 eur). Jaké bylo překvapení kamaráda, když po návratu zjistil, že za tuhle transakci zaplatil na úrokovém rozdílu o 82 Kč víc než já! Takže za jednu transakci zaplatil o tolik víc, kolik já zaplatím na eKontu za víc jak půl roku...(a to si rozhodně nemyslím, že by eB měla nejvýhodnější kurzy...) Takže si užijte svojí banku, která má všechno zdarma...

 | 
Josef  |  09. 04. 2008 10:03

S tím úrokem je to možné, ale dodal by jsem také jeden příklad. Vybíral jsem v bankomatu v zahraničí. U Ebanky za 160,- nebo 200,- (nepamatuji přesně) a u mBank zdarma. Pak jste na tom lépe i s rozdílem v kurzu u mBank. A upřímně, kurzy se u každé banky celkem dost často mění, jak můžete vědět, že příště to nebude obráceně.

 | 
4honza  |  09. 04. 2008 11:08

Tak urokovy rozdil to nebude, mozna kurzovy rozdil. Ale nechce se mi verit, ze na 140 EUR by to byl takovy rozdil... tak schvalne:

kurz eBanky dneska 25.365 devizy nakup kurz mBank dneska 25.511 devizy nakup

Vsechny banky uctuji deviza nakup, casy kdy eBanka pouzivala stredovy kurz jsou davno pryc. Takze to dela rozdil na zminene castce 20Kc. Jedine, kdy muzete vetsi castku usetrit je, pokud mate i nejake EUR na eKontu, pak neprodelate na kurzu. Ani tak by nebyl rozdil 82Kc, stredovy kurz je 24.985 a rozdil cini 73,65Kc.

 | 
4honza  |  09. 04. 2008 11:14

Jinak jeste jedna poznamka, pane Karle:

Vase IP adresa patri jiste firme, ktera se jmenuje Raiffeisen bank, takze i kdyz mate samozrejme pravo prispivat do diskusi, myslim, ze kazdy si o tom muze udelat svuj nazor i vzhledem k tomu memu vypoctu uvedenemu vyse

Ja si myslim, ze delate zamestnavateli medvedi sluzbu - a to rikam jako klient eBanky a mBank.

http://nastroje.lupa.cz/whois/vysledek/?objname=193.201.110.1&mode=12

 | 
Karel  |  09. 04. 2008 11:52

A píšu někde, že ne? Ani nemám potřebu se jako místní rádoby nezávislí obhájci mBank shovávat do internetových kaváren...

Nicméně, na tom příkladu to nic nemění, ten je opravdu skutečný. Jestli mi budete věřit nebo ne, to už je Váš problém...

 | 
4honza  |  09. 04. 2008 13:11

Ne, vy jste samozrejme nepsal odkud jste. Nicmene psat oslavne ody na sveho chlebodarce (jak pocitujete zmeny k lepsimu a jak setrite na poplatcich) a jeste uvadet priklad vuci konkurenci, ktery je podle mne mimo misu (viz priklad vypoctu - pokud uvedete konkretni datum mozna to pujde dohledat uplne presne), tohle je proste guerila marketing, kterym shazujete vlastni firmu, a nejsem si jisty, jestli tohle ma eRB zapotrebi. Ten rozdil 80Kc je samozrejme mozny, ale muselo by se jednat o platbu radove cca 10tis. Kc. Klidne piste dal jak uznate za vhodne, ale nemyslim, ze tim prospivate svemu chlebodarci.

Mimochodem zamestnanci mBank pisi i na verejna fora o financich a jednak se podepisi celym svym jmenem a jednak uvadeji, z jakeho jsou bankovniho ustavu. Taktez to tak delal sef FIO zalozny Jan Franek - takove chovani je naprosto korektni = vyjadruji ci tlumoci svuj nazor a zaroven davaji ctenari najevo, ze vystupuji jmenem jejich ustavu. Tedy, ze se nejedna o nazor nezavisleho klienta - vas prispevek totiz tak na prvni cteni pusobi.

Klienti nechteji jenom nejlevnejsi sluzby, ale chteji i ferove jednani a bohuzel muj pocit je, ze timto prispevkem v diskusi jste prispel k pravemu opaku.

 | 
eMan  |  09. 04. 2008 17:48

nikoli, ty ve svem prispevku vystupujes jako klient eBanky, ackoli jsi zamestnanec a jeste mas tu drzost blabolit neco o PR mBanky zde. Podivej se na stranky mBank - je tam forum nadsenych klientu. Takove forum mela ve svetlejsich casech i eBanka, ale svetle casy uz jsou pryc a nastoupila Raif-temnota...

 | 
Caleb  |  09. 04. 2008 10:54

Na to se da rict jen jedine:

Deutschland uber alles!!!

 | 
SALAM  |  14. 04. 2008 18:43

...zrovna ja :), ale Raiffeisen nema s Deutschlandem mimo jazyka nic spolecneho: http://www.ri.co.at/eBusiness/rzb_template1/184399148954312141-NA-351918342437626863-NA-2-DE.html

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená