Maloobchodní řetězec se spotřební elektronikou společnost Datart si opět upevnil svoji pozicí, a to nejen na plzeňském trhu. O přízni ze strany široké veřejnosti svědčí především loajalita tisíců zákazníků, kteří i včera přišli navštívit svoji oblíbenou plzeňskou prodejnu Datart na Rokycanské ulici.
Včerejší den, kdy vstoupila konkurence na plzeňský trh, společnost Datart realizovala šestinásobně vyšší tržby oproti původnímu plánu. Tím se potvrdilo, že většina zákazníků neslyší už jen na reklamní cedule se super slevami.
„Víme, že český zákazník je již velice sofistikovaný a náročný, proto mu pouhá nízká cena rozhodně nestačí. Věděli jsme, že velká část zákazníků u příležitosti otevření nové konkurenční prodejny přijde i k nám, neboť jejich potřeby dokážeme velice dobře uspokojit. Avizovaný „nával“ v konkurenční prodejně se proto nekonal. Naopak naše prodejna v Plzni realizovala několikanásobně vyšší tržby,“ říká výkonný ředitel Datartu,
Pavel Sláma a doplňuje: „Mohu tedy jen potvrdit, že zájem ze strany zákazníků má vzrůstající tendence. Proto se po úspěšném uvedení naší internetové prodejny připravujeme na další expanzi v Čechách i na Slovensku. Do konce roku otevřeme 3
prodejny v České republice, na Slovensku se pak mohou těšit obyvatelé Bánské Bystrice na novou prodejnu Datart.“
Jak již naznačil výkonný ředitel společnosti Datart Pavel Sláma, Datart nabízí svým zákazníkům především komplexní řešení a zajímavé služby. A to nejen v kamenných
prodejnách, ale též na úspěšném internetovém obchodě. I dnešní den potvrdil, že tento
obchodní koncept je pro zákazníky velice zajímavý.