Češi prý dělají v pojištění často chyby. Z průzkumu ČSOB vyplývá, že zatímco pojištění domácnosti příliš neřešíme a často máme zastaralé smlouvy, životní pojištění měníme příliš často. Pojištění domácnosti bychom ale měli měnit podle aktuální hodnoty našeho majetku.
„Ideální je jeho aktualizace jednou za dva až tři roky. Naopak životní pojistka se zhodnocuje s časem. Změny těchto smluv je tak třeba provádět po důkladném uvážení. Průměrná doba životního pojištění však činí pouhých šest let,“ vysvětluje Jeroen van Leeuwen, předseda představenstva a generální ředitel ČSOB Pojišťovny.
Klienti ČSOB tak budou mít na pobočce k dispozici nejen bankéře, ale i pojišťovacího poradce, který jim může sjednat pojistné produkty. Na vybraných pobočkách banky klienti naleznou pojišťovací specialisty, kteří jim mohou poradit s pojištěním. Navíc mohou získat cenové výhody plynoucí z toho, že současně u ČSOB čerpají jak její bankovní, tak pojišťovací služby.