FinExpert.e15.cz

ČSOB Pojišťovna: Bobr zvýšil znalost pojišťovny

Výsledek kampaně: „ČSOB Pojišťovna? Tu znám,“ říkají lidé

Znalost ČSOB Pojišťovny, která je čtvrtou největší pojišťovnou v České republice, mezi veřejností prudce roste. Vyplývá to z průzkumů renomované výzkumné agentury GFK, která provedla reprezentativní šetření, při kterém vyhodnotila názory tisícovky respondentů. Srovnáme-li výsledky za první a druhé čtvrtletí roku 2005, stoupl index celkové spontánní znalosti ČSOB Pojišťovny o 98 %. Na tomto nárůstu se nejvíce podílela reklamní kampaň ČSOB Pojišťovny, která proběhla letos na jaře a jejíž ústřední postavou byla animovaná loutka bobra. Lidé podle průzkumu vnímají ČSOB Pojišťovnu jako solidního a rychlého likvidátora škod schopného postarat se o ně samotné i o jejich majetek. To přímo koresponduje s původním záměrem kampaně. Díky úspěchu se ČSOB Pojišťovna rozhodla „reklamu s bobrem“ zopakovat.

 „Cílem bylo posílit značku a vyzdvihnout profesionální služby našich zaměstnanců při likvidaci pojistných událostí,“ uvedl ředitel odboru marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner a dodal: „Z tohoto pohledu byl efekt kampaně nadprůměrný. Potvrzují to i dva nezávislé výzkumy, a proto v ní budeme od září pokračovat.“

Reklamní kampaň pro ČSOB Pojišťovnu připravila agentura McCann Erickson Prague, natáčení televizního spotu se ujal známý anglický režisér Mike Mort, který má dlouholeté zkušenosti s využitím tzv. animatronic loutek – elektronických postav, jimž jsou vdechnuty emoce a mimika. Kampaň poběží od 1. září v reklamních blocích TV Prima a ČT1 a doprovodí ji billboardy na 441 plochách po celé České republice.
Jak je dále patrné z výsledků výzkumu  agentury Mr.THINK, některou z reklam pojišťoven viděl v televizi v poslední době téměř každý druhý respondent ( 40 % z dotázaných). Reklamy si přitom více pamatují ženy (42,5 %), méně pak muži (35 %). Stejně tak více utkvějí reklamy v paměti lidem se středoškolským vzděláním ve věku 30 – 45 let, kteří pocházejí spíše z malých vesnic a středních měst. Naproti tomu v Praze si reklamu zapamatuje jen 25 % lidí. Reklama s bobrem se líbila třem čtvrtinám lidí, kteří si ji pamatovali, negativních hlasů byla méně než desetina.

Z televizních reklam o pojišťovnách přitom lidem nejčastěji v hlavě „uvíznou“ informace související s rychlostí vyřízení pojistné události, zabírají také informace o pojištění pro děti nebo o různých věrnostních bonusech.

Klepněte pro větší obrázek

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená