FinExpert.e15.cz

ČS: Tři nové bezpečnostní prvky u Internetbankingu

Od 1. října 2006 Česká spořitelna zvyšuje povinné zabezpečení služby Servis 24 Internetbanking (S24 IB) o tři nové prvky: povinnou autorizaci všech plateb prostřednictvím autorizační SMS – limit pro platební transakce bude automaticky nastaven na 0 Kč; nový bezpečnostní kód pro všechny klienty služby S24 IB, kteří nepoužívají vyšší zabezpečení (klientský certifikát na čipové kartě a autentizační kalkulátor) a také monitoring změny čísla mobilního telefonu.

„Naše internetové bankovnictví je dynamickou službou, která se vyvíjí a těší stále větší oblibě u našich klientů. Bezpečnost Internetbankingu považujeme za zásadní prvek a klademe na ni velký důraz. Pokusy o proniknutí na cizí účty jsou druhem počítačové kriminality, který je ve světě běžným jevem a se kterým se budeme stále častěji setkávat i u nás. Proto neustále sledujeme trendy v oblasti bezpečnosti a posilujeme ji nyní o další tři prvky. Bezpečnostní prvky, které se vzájemně kombinují a doplňují, musejí být sestaveny tak, aby nesnižovaly komfort klientů při obsluze účtu,“ uvedl Aleš Mamica, ředitel úseku přímé bankovnictví.

Hlavním bezpečnostním prvkem je od 1. října 2006 pro klienty, kteří nepoužívají vyšší zabezpečení (klientský certifikát na čipové kartě a autentizační kalkulátor), povinná autorizace všech plateb autorizační SMS, bez ohledu na jejich výši. Zasílání autorizačních SMS je zdarma. Autorizační SMS si klienti nastaví pomocí nového bezpečnostního kódu, který obdrží poštou ve druhé polovině září. Bezpečnostní kód nahrazuje dosavadní uvádění čísla smlouvy o službě S24 IB. Klienti, kteří mají již autorizační SMS nastaveny z dřívější doby, nemusejí provádět žádné změny. V případě, že by v budoucnu chtěli změnit telefonní číslo pro zasílání autorizačních SMS, pro jeho nastavení použijí zmíněný bezpečnostní kód. Pokud bezpečnostní kód ztratí nebo zapomenou, mohou požádat o jeho bezplatné vygenerování v kterékoli pobočce ČS nebo telefonicky v Klientském centru. 

Služba Servis 24 zahrnuje Telebanking, Internetbanking a GSM banking. Všechny tři služby může klient využívat za jediný poplatek a s jedinou sadou přístupových kódů. Internetové bankovnictví využívá nyní zhruba 650 tisíc klientů, Telebanking 759 000 klientů a GSM banking využívá 92 000 klientů.
Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  7

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více