Česká spořitelna poskytuje obyvatelům Moravy a Slezska, kteří utrpěli vinou záplav škody na majetku, zvýhodnění u vybraných produktů a služeb. Zvýhodnění se týká jak klientů z řad obyvatelstva, tak i firem a klientů z oblasti veřejného i neziskového sektoru.
Klientům, kteří byli postiženi povodněmi, Česká spořitelna zajistí přístup k jejich prostředkům uloženým na vkladních knížkách a vkladových účtech bez poplatků za předčasný výběr. Klienti musí doložit potvrzení z městského/obecního úřadu, že byli postiženi povodněmi.
Tomu, kdo má u České spořitelny hypotéku, poskytne banka šestiměsíční odklad splátek (úroků i jistiny) hypotéky. Klientům, kteří předloží potvrzení od pojišťovny o pojistné události (povodeň), odpustí také poplatek za dodatek pro uvedenou změnu.
U hotovostních a spotřebitelských úvěrů pro fyzické osoby umožní Česká spořitelna klientům získat úvěr za nejnižší sazbu Prime Rate (hotovostní úvěr 8 %, spotřebitelský úvěr 6,5 %) a odklad splátek o 6 měsíců.
U firem Česká spořitelna posoudí situaci každého postiženého klienta individuálně a je připravena jednat o optimálním řešení, například odkladu splátek na období 6 měsíců. U subjektů, které nejsou jejími klienty, zajistí zrychlené posouzení žádostí o financování.
Zvýhodněné obchodní podmínky pro klienty platí od 20. května 2010 do 31. července 2010. Nabídka platí pro všechny klienty České spořitelny i jiných bank, kteří utrpěli vinou povodní škody na majetku.
Postiženým oblastem mohou pomoci i klienti. Každý klient, který je zapojen do Bonus Programu, může přispět do konce července 2010 svými věrnostními body na obnovu postižených oblastí na severu Moravy a ve Slezsku. Česká spořitelna poté přidá k sumě vybrané od klientů ze svých zdrojů stejnou finanční částku. Prostředky budou následně rovnoměrně rozděleny a předány Krajskému úřadu Moravskoslezského kraje, Olomouckého kraje a Zlínského kraje.