FinExpert.e15.cz

ČS má nejlepší řízení vztahů se zákazníky v Evropě

Česká spořitelna (ČS), banka s největším počtem klientů v České republice a člen finanční skupiny Erste Bank, se stala podle hodnocení společnosti Gartner firmou, která má  jedno z nejlepších Řízení vztahů se zákazníky (CRM) v Evropě. Česká spořitelna se umístila na prvním místě mezi finančními domy. V celkovém hodnocení se pak umístila druhá z více než stovky firem, které se ucházely o vítězný titul v prestižní soutěži pořádané společností Gartner v Londýně v březnu letošního roku. CRM evropských firem hodnotili experti z 37 zemí světa.

CRM v České spořitelně představuje systém strategií a hodnot orientovaných na klienty. Hlavním přínosem CRM je schopnost ČS přistupovat ke klientům individuálně v každém okamžiku jejich finančního života. První kroky k zahájení CRM byly zahájeny v závěru roku 2001, a po celou dobu  na ní spolupracovala poradenská společnost Capgemini.

CRM znamená pro Českou spořitelnu zcela nový přístup k péči o klienty, staví zájmy klientů do centra veškerého dění v bance včetně oblastí obchodního řízení, procesů a technologií. Na 8,000 zaměstnanců banky prošlo školením CRM. Celkové náklady na implementaci systému si vyžádaly více než jednu miliardu Kč. Česká spořitelna je však přesvědčena, že tato investice se mnohonásobně vyplatila: jejím výsledkem je lepší porozumění přáním klientů, což bance umožňuje poskytovat prvotřídní služby.
 
„Díky CRM ze v České spořitelně zrodil zcela nový způsob poskytování bankovních služeb. CRM nás přeneslo do 21. století,“  řekl Jack Stack, předseda představenstva České spořitelny.

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  11

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více