O květnových problémech České spořitelny s internetovým bankovnictvím jsme vás informovali. ČS se poté rozhodla za květen neúčtovat poplatek 25 Kč za tuto službu. Internetové stránky Týden.cz přišly s informací, že Česká spořitelna takto klientům vrátila 34 milionů korun.
Poplatek banka vrátila pouze uživatelům služby Servis 24, uživatelům služby Business 24 peníze nevracela. „Počet uživatelů této služby je v řádu tisíců,“ řekl Jan Holinka z tiskového oddělení banky.
Přibližně polovina klientů má sjednanou službu Servis 24 separátně a platí za ni poplatek 25 korun. Ostatní klienti mají službu Servis 24 sjednanou v balíčku. „Těmto klientům jsme podle ceny balíčku pak vraceli poměrnou částku,“ uvedl Holinka.
ČS má zhruba 5,3 milionu klientů, což je nejvíce z tuzemských bank. ČS loni na čistých výnosech z provizí a poplatků vybrala 12,167 miliardy korun. Odpuštěných 34 milionů korun se tak zhruba rovná výnosu za jeden den, napsal dále Týden.cz.