FinExpert.e15.cz

ČS: Klientské centrum slaví již 5. výročí

Klientské centrum České spořitelny v Prostějově má narozeniny. Před pěti lety, v srpnu 2001, zahájila svou činnost bezplatná informační linka ČS, klienti se tak mohou již pátým rokem obracet na specialisty poradenského centra se svými dotazy a finančními potřebami, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

„Otevření klientského centra v Prostějově bylo důležitým mezníkem v přístupu ke klientům. Telefonní linka a možnost zasílat maily s dotazy do e-mailové schránky umožnilo klientům obracet se svými podněty a potřebami na jedno místo a brzy si na tuto možnost zvykli. To dokazuje také četnost telefonátů a zaslaných e-mailů. Například nejpernějším dnem v počtu hovorů byl 13. květen 2002, kdy pracovníci klientského centra vyřídili 107 630 hovorů, tj. v průměru více než jeden hovor každou sekundu dne,“ říká Aleš Mamica, ředitel úseku přímé bankovnictví.

Klientské centrum Prostějov (KCP) provozuje pro klienty České spořitelny (ČS) bezplatnou poradenskou linku a e-mailovou schránku, její zaměstnanci klientům kdykoli poradí s produkty a službami ČS. V KCP pracuje přibližně 250 zaměstnanců, ti za svou směnu vyřídí i 200 hovorů, v roce 2005 pracovníci odpověděli na
59 988 e-mailů a přijali 5,25 mil. hovorů.

Do budoucna se chce KCP soustředit na ještě lepší poskytováni služeb: klást větší důraz na poradenství klientům k již zakoupeným službám a produktům a na péči o klienta, docílit hlubší specializace telefonních bankéřů, nabídnout klientům více možností pro přímý nákup bankovních produktů přes telefon a díky přímé vazbě na CRM (customer relationship management) dokázat lépe obsloužit klienta na základě znalosti jeho konkrétních potřeb.
Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  7

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více