FinExpert.e15.cz

ČS hlásí potíže s provedením inkasa společnosti Vodafone


Pepan  |  24. 05. 2011 21:17

No jo, Vodofone a jejich služby. Ta jejich nová samoobsluha, to je tedy programátorský "skvost"....

 | 
Jája  |  25. 05. 2011 00:43

Plácáte nesmysly, problém s inkasem je způsoben lidmi, kteří stále používají staré číslo účtu u ČS, i když toto bylo změněno již před několika lety.

 | 
pepik  |  25. 05. 2011 01:08

no nicméně samoobsluha vodafone už hezkých pár měsíců sporadicky funguje-nefunguje, a zobrazuje často nesmysly a Vodafone vystavuje i nesmyslné faktury které musím každý měsíc reklamovat (vždy úspěšně). už mě to ale fakt nebaví...

 | 
Martin  |  27. 05. 2011 09:10

Ale ve starém systému vše fungovalo. Navíc člověk ani neví, jestli má u Vodafone zadán účet ve starém nebo v novém formátu. Jednou bylo to inkaso povoleno (před lety) a pak už se o to nestarám. V nové samoobsluze se ten specifický symbol neukáže.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená