FinExpert.e15.cz

ČS bude odměňovat klienty za platby kartou

Rozvíjet počet transakcí platebními kartami patří mezi hlavní priority banky.

Česká spořitelna začne od června připisovat svým klientům body z transakce platebními kartami.   V rámci programu, který banka pojmenovala Bonus program, získá od června klient České spořitelny za každých 20,- Kč, které zaplatí prostřednictvím své platební karty, jeden bod. Body se klientům sčítají na zvláštním bodovém účtu a klienti je mohou podle libosti vyměnit za odměny.

 

„Rozvíjet počet transakcí platebními kartami patří mezi hlavní priority. Klienty, kteří tuto formu placení využívají, chceme odměňovat. Účast v programu je automatická pro všechny držitele osobních platebních karet vydaných Českou spořitelnou,“ řekl Miloslav Křečan, ředitel Kartového centra České spořitelny.

 

Mezi odměny patří významné slevy u obchodních partnerů České spořitelny, klienti si dále mohou vybrat atraktivní dárky z  bonusového katalogu banky: od hodinek přes značkové domácí spotřebiče a spotřební elektroniku až po letenky, dále mohou získat 100% slevy z ročního poplatku za kartu.

 

Body se klientům průběžně načítají za platby kartou u všech tuzemských i zahraničních obchodníků a za dobíjení mobilního telefonu v tuzemském bankomatu. Přehled o nasbíraných bodech mají klienti prostřednictvím pravidelného výpisu z  účtu, dále na Internetu, na obrazovce bankomatu a také prostřednictvím speciální Bonus Linky.

 

„Jde o první projekt svého druhu v České republice. Program jsme pečlivě připravovali řadu měsíců a vycházeli jsme přitom z obsáhlého dotazování mezi klienty tak, aby podmínky programu vyhovovaly těm nejširším skupinám uživatelů karet,“ uvedl Miloslav Křečan.

 

Česká spořitelna vydala již více než 2,4 milionu platebních karet a zaujímá tak vedoucí místo na kartovém trhu v České republice. Banka instalovala přes 8 500 platebních terminálů u obchodníků a spravuje síť 1 030 bankomatů, ve kterých mohou klienti kromě výběru hotovosti a možnosti zjistit zůstatek na účtu, také dobíjet mobilní telefony sítě Eurotel.

 

Vedle rozvoje sítě terminálů a bankomatů dává Česká spořitelna důraz na bezpečnost a pohodlí při platbě kartami. Od 28. dubna 2003 se tak mohou její klienti pojistit pro případ škody, která by vznikla v důsledku neoprávněného používání ztracené či odcizené debetní karty. Jako jediná banka na trhu  nabízí Česká spořitelna pojištění, které se vztahuje na transakce provedené v období začínající 72 hodin před koncem dne, ve kterém byla nahlášena ztráta nebo odcizení karty bance.  Spoluúčast klienta je nulová.

 

Zdroj: TZ České spořitelny

 

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená