Česká spořitelna začne od června připisovat svým klientům body z transakce platebními kartami. V rámci programu, který banka pojmenovala Bonus program, získá od června klient České spořitelny za každých 20,- Kč, které zaplatí prostřednictvím své platební karty, jeden bod. Body se klientům sčítají na zvláštním bodovém účtu a klienti je mohou podle libosti vyměnit za odměny.
„Rozvíjet počet transakcí platebními kartami patří mezi hlavní priority. Klienty, kteří tuto formu placení využívají, chceme odměňovat. Účast v programu je automatická pro všechny držitele osobních platebních karet vydaných Českou spořitelnou,“ řekl Miloslav Křečan, ředitel Kartového centra České spořitelny.
Mezi odměny patří významné slevy u obchodních partnerů České spořitelny, klienti si dále mohou vybrat atraktivní dárky z bonusového katalogu banky: od hodinek přes značkové domácí spotřebiče a spotřební elektroniku až po letenky, dále mohou získat 100% slevy z ročního poplatku za kartu.
Body se klientům průběžně načítají za platby kartou u všech tuzemských i zahraničních obchodníků a za dobíjení mobilního telefonu v tuzemském bankomatu. Přehled o nasbíraných bodech mají klienti prostřednictvím pravidelného výpisu z účtu, dále na Internetu, na obrazovce bankomatu a také prostřednictvím speciální Bonus Linky.
„Jde o první projekt svého druhu v České republice. Program jsme pečlivě připravovali řadu měsíců a vycházeli jsme přitom z obsáhlého dotazování mezi klienty tak, aby podmínky programu vyhovovaly těm nejširším skupinám uživatelů karet,“ uvedl Miloslav Křečan.
Česká spořitelna vydala již více než 2,4 milionu platebních karet a zaujímá tak vedoucí místo na kartovém trhu v České republice. Banka instalovala přes 8 500 platebních terminálů u obchodníků a spravuje síť 1 030 bankomatů, ve kterých mohou klienti kromě výběru hotovosti a možnosti zjistit zůstatek na účtu, také dobíjet mobilní telefony sítě Eurotel.
Vedle rozvoje sítě terminálů a bankomatů dává Česká spořitelna důraz na bezpečnost a pohodlí při platbě kartami. Od 28. dubna 2003 se tak mohou její klienti pojistit pro případ škody, která by vznikla v důsledku neoprávněného používání ztracené či odcizené debetní karty. Jako jediná banka na trhu nabízí Česká spořitelna pojištění, které se vztahuje na transakce provedené v období začínající 72 hodin před koncem dne, ve kterém byla nahlášena ztráta nebo odcizení karty bance. Spoluúčast klienta je nulová.
Zdroj: TZ České spořitelny