ČMSS se chystá modernizovat a digitalizovat. Proto začne v lednu posílat první elektronické výpisy z účtu. Za celý rok by je mělo obdržet 30 tisíc klientů Českomoravské stavební spořitelny. „Jedná se o první vlnu vytipovaných klientů využívajících elektronické bankovnictví mojeLiška,“ vysvětlil člen představenstva ČMSS Manfred Koller. ČMSS počítá s větším rozšířením elektronických výpisů v dalších obdobích.
Život ve Spojených státech dokonalý rozhodně není.
ČMSS digitalizuje a modernizuje
Rok 2016 ČMSS pojala jako rok modernizace. Plánuje především elektronické podepisování smluv, bude se snažit o větší flexibilitu při poskytování úvěrů. „Právě pomalejší vyřízení úvěru může být pro některé klienty rozhodujícím faktorem, kvůli kterému si vezmou sice dražší, ale rychleji dostupný spotřebitelský úvěr. Chceme na tom zapracovat a rádi bychom do budoucna připravili zrychlení a zjednodušení celého procesu,“ dodal Manfred Koller.
Elektronické bankovnictví mojeLiška
Elektronické bankovnictví u ČMSS aktuálně využívá asi 130 tisíc klientů. V aplikaci mojeLiška se klienti spořitelny mohou dozvědět všechny informace o aktuálním stavu a pohybech na účtu stavebního spoření a to včetně možnosti výpisu z účtu. Dále je možné sledovat aktuální stav splátek úvěru nebo zde nalézt kontakt na svého osobního finančního poradce.