Cenu časopisu Global Finance za rok 2007 určenou pro nejlepší internetovou banku pro podnikové a institucionální klienty v České republice získala Citibank. Společnost Citi získala tuto cenu v 66 zemích celého světa včetně sedmi zemí v regionu střední a východní Evropy: v Bulharsku, České republice, Maďarsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku a na Ukrajině.
Citi dále získala několik regionálních cen, například za nejlepší investiční management v Asii, Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Latinské Americe a v Severní Americe; cenu za nejlepší informační zabezpečení v Latinské Americe; cenu za nejlepší pracoviště pro Online Cash Management ve střední a východní Evropě, v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Latinské Americe a v Severní Americe; a cenu za nejlepší obchodní finanční služby ve střední a východní Evropě a v Latinské Americe. Celkem tak získala 79 cen.
Oceněné společnosti byly vybrány z užší skupiny nominované špičkovou hodnotící komisí tvořenou zástupci Tata Consultancy Services Ltd. Konečný výběr vítězů v prvním kole provedli redaktoři časopisu Global Finance. Vítězné banky byly vybrány na základě následujících kritérií: strategická schopnost získávat a obsluhovat zákazníky on-line, úspěšnost při přesvědčování klientů, aby využívali webové nabídky, růst on-line zákazníků, šířka nabídky produktů, důkazy o konkrétních výhodách získaných v rámci internetových iniciativ a design a funkčnost webových stránek.
Časopis Global Finance, který v roce 2007 slaví své 20. výročí založení, má 50 000 předplatitelů a více než 284 000 čtenářů ve více než 158 zemích.