FinExpert.e15.cz

CITIBANK: Vytvořila v Brně 50 nových pracovních míst

Citibank otevřela v Brně telefonní (call) centrum, které v rozjezdu nabídlo padesát nových pracovních příležitostí. „Předpokládáme, že toto číslo není konečné, časem se může třeba i zdvojnásobit. Jde o místa vhodná především pro absolventy středních a vysokých škol, kteří chtějí nastartovat svoji kariéru v bankovnictví,“ uvedla ředitelka Péče o zákazníkyCitibankPavla Řezníčková.

Ve službách telefonního bankovnictví začínala řada nynějších manažerů banky. „Při této práci lze ještě v době studia získat obrovský přehled o produktech, ale také o systémech banky a obsluze klientů a také o nabídce konkurence. Až třetina zaměstnanců call centra proto časem přechází na jiné pozice v rámci Citibank,“ zdůraznila Pavla Řezníčková.

Brno je po Praze druhým městem, kam banka své call centrum umístila. Vybrala si jej mimo jiné pro vysoký počet více než 70 tisíc studentů, kteří v něm žijí.

Obě pracoviště nyní působí jako obsluha pro stejné linky CitiPhone. Volající bude automaticky přesměrován na jedno z nich. Na čísle 844 888 844 lze získat veškeré informace o produktech, cenách, úrokových sazbách a dalších parametrech nabízených služeb. Linka 233 062 222 je potom určena stávajícím klientům pro obsluhu jejich účtu a kreditních karet.

Neustálé zkvalitňování služeb přímého bankovnictví je pro Citibank nesmírně důležité. V této formě obsluhy klientely totiž patří k lídrům jak na českém, tak i mezinárodním trhu. Více než 90 procent jejich klientů i zájemců o služby dnes komunikuje s bankou přes internet či telefon.

„Prostřednictvím telefonu lze u nás vyřídit zhruba 99 procent všech požadavků spojených s obsluhou účtu, kreditní karty, půjčky či investice. Citi tento systém využívá celosvětově, a proto musí mít zdejší telefonní bankéři stejnou úroveň jako kdekoliv v zahraničí,“ prohlásil ředitel retailového bankovnictví Citibank Vladislav Vachata.

Nové call centrum, které ještě navýší kapacitu celého systému, sídlí v administrativním komplexu Brno Business Park na Londýnském náměstí. „Dobře dostupné ale hlavně příjemné prostředí je pro intenzivní práci telefonního bankéře velice důležité. Proto jsme věnovali velkou péči nejen technickému vybavení, ale i dalšímu zařízení a příjemnému vzhledu celého pracoviště,“ uzavřela Pavla Řezníčková.

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená