Také vás při volání na nejrůznější infolinky rozčilují hlasové automaty? Pro klienty České spořitelny máme dobrou zprávu. Banka přestala toto zařízení automat na své informační lince 800 207 207 používat od konce dubna. Nyní je klient ihned po uvítací hlášce přepojen na operátora, který vyřídí jeho požadavek nebo ho přepojí na vybraného specialistu. Hovor klienta je tak průměrně o 25 vteřin kratší.
Hlasový automat zrušila Česká spořitelna na základě průzkumu mezi klienty, ze kterého vyplývá, že klienti preferují okamžité přepojení na operátora a vnímají komunikaci s automatem jako zbytečně zdlouhavou. Během přibližně měsíčného pilotního provozu bez hlasového automatu – který běžel od konce března 2013 – to potvrzují také velmi pozitivní reakce klientů.
Česká spořitelna představí v nejbližších dnech další novinku. V pilotním provozu na cca 25 bankomatech a platbomatech banka zruší obrazovku pro volbu jazyka. Po vložení karty se tak objeví rovnou obrazovka vyzývající klienta k zadání PIN kódu. Možnost volby jazyka zůstane pouze v dolním rohu této obrazovky. Pokud bude ohlas klientů pozitivní, Česká spořitelna takto upraví všech svých téměř 1 500 bankomatů a platbomatů.