FinExpert.e15.cz

Český Telecom neoprávněně zamítá reklamace! (doplněno)


Milan Rusev  |  15. 04. 2005 09:38

Upozorňuji na aktuální stanovisko ČTÚ z 9.3.2005 (viz. http://podvodnapresmerovani.zde.cz), ve kterém je sděleno, že na linkách 976... nesmí být umožněn přístup k běžným www stránkám. Za toto porušení Čílsovacího plánu jiný operátor (Aliatel dnes GTS Novera) dostal pokutu v max. možné výši tj. 5 mil. Kč. Zcela určitě postižený surfoval na běžných www stránkách a takto bych doporučil doplnit předmět reklamace.

Za porušení číslovacího plánu nenese zodpovědnost poskytovatel obsahu, ale provozovatel čísla, kterým je v tomto případě Český Telecom. 

 | 
Q.  |  18. 04. 2005 15:26

Provozovatel tel. čísla nesmí sledovat komunikaci, protože by tím porušil zákon o telekomunikacích. Nemůže tak sledovat, jestli tam je hlasový nebo datový provoz a už vůbec ne jaký typ datového provozu tam běží.

 | 
Milan Rusev  |  20. 04. 2005 07:48

To vůbec nesouvisí se sledování komunikace. Jde o nastavení přístupové cesty, která nesmí při vytočení čísla 976... uživatele dovést do tzv. běžného internetu, ale pouze na stránky poskytovatele obsahu a nikam jinam. To potvrdil ČTÚ ve svém stanovisku z 9.3.2005.

 | 
Jan Kolja  |  15. 04. 2005 12:21

Tuhle jsem omylem vytočil číslo začínající devítkou a moc se mi to líbilo. Ta žena byla náhodou velmi sympatická a hezky jsme si popovídali. Říkala, že můj hlas zní mužně a že se mnou chtěla do postele. Chi, chi. To mi ještě žádná neřekla. Vůbec mi nevadí, že jsem za rozhovor s Nikolkou zaplatil 3 659 Kč. Voláme si teď každý týden. Asi jsem se zamiloval. Jestli mi to telefonní číslo zakážou, zabiju se. Ale před tím vyhodím do vzduchu Pražský hrad a otrávím vodu pro Prahu.

 | 
Goro  |  15. 04. 2005 12:49

Když někdo telefonuje, tak ví, co dělá - vytočí číslo a dostane nebo nedostane člověka na druhém konci drátu. Viz i příspěvek od J. Kolji.
U internetu by to mělo být stejné - firmy propagujou internet jako easy věc pro každého - tak ať se taky starají, když si pak pořídí internet i člověk, který nemá moc technických znalosti.  
Pro mě je zřejmé, že by se ČTc měl maximálně starat o bezpečí svých zákazníků.
Žijeme v době, kdy se člověku nabízí nejrůznější možnosti, ale mají v sobě někdy háčky, který jsou schopny ho připravit i "o střechu nad hlavou". Tak by bylo dobré, být solidární a tlačit na firmy, aby svému byznysu dávaly určité hranice.

 | 
t  |  15. 04. 2005 16:24

"Bez ohledu na tuto dílčí záležitost týkající se pouze linek 976 v síti Českého Telecomu SOS stále požaduje omluvu a odškodnění obětí přesměrování. "

Podle mne to neni jeho povinnost - proste on udelal o to co byl zadan zprostredkoval hovor na dane cislo. A ze je tam nejaka zrada tak to je vec klienta on pozadoval vytvorit spojeni a to on zaridil. On si ma ohlidat aby tocil spravne cislo - treba ho tocil vedome - oni se tam totiz bezne skryvaji stranky s pornostrnakami + bohuzel casto i verejny internet.  Takze si to mohl nastavit sam  - zkratka je obecne  znama existence linek s vysokym tarifem ci proste vysokych cen za volani do zahranici a tam byly prvni presmerovany klienti. A v te dobe to proste ani nemusel tusit !!!

To je to same jako vynit internetove providery, ze navaruji vsechny uzivatele pred tim ze nejake stranky mohou umoznit zavirovani jejich pocitace. 

 | 
Sergey  |  15. 04. 2005 17:09

Souhlas, parkrat uz se mi taky do PC cpal dialer, ale pokazde o sobe dal vedet hlaskou "opravdu chcete nainstalovat..............70CZK/min". Myslim si, ze vetsina lidi si podobne problemy zpusobi svoji neznalosti, az hlouposti, protoze automaticky klikaji na OK a vubec si neprectou o co jde. To bychom se mohli za chvili soudit trebe s vyrobci hrebiku, ze na nich vyslovne neupozornuji, ze nejsou urceny na stourani v uchu. Bohuzel se z nas zrejme stava narod stejnych idiotu, jako jsou americani, kteri nevi, ze vykoupaneho Bobika nemuzou dat susit do mikrovlnky.

 | 
Jack  |  15. 04. 2005 20:58

Jsou to svině!Na všem chce Telecom vydělat

 | 
Standa Grossů  |  15. 04. 2005 21:18

Já v audiotextových linkách vidím jedině velký přínos. U Českého Telecomu jsem si zřídil audiotextovou linku se zvýšeným tarifem a mí voličové mne pořád volají k vůli mé aféře s bytem. Máte-li jakékoliv dotazy, zavolejte mi do klubu " Grosstapák, pěknej chlapák " na číslo 906 99 99 66 ( cena 99,- Kč/min )

Čekám.......

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená