FinExpert.e15.cz

ČESKÉ AEROLINIE: Telefonické kontaktní centrum s novou technologií

Telefonické Kontaktní centrum Českých aerolinií (ČSA) začalo ke svému provozu využívat novou technologii, která výrazně zrychlí obsluhu příchozích telefonických hovorů klientů.

Díky propracovanějšímu hlasovému stromu se zákazník dovolá bez zbytečné časové prodlevy přímo kvalifikovanému pracovníkovi kontaktního centra, který se specializuje na požadovanou problematiku. Novou technologii poskytne společnost Hewlet-Packard, která vyhrála ve výběrovém řízení v únoru 2007. Společnost Hewlet-Packard dodala produkt firmy CISCO.

"Nová technologie společně s kvalifikovanými pracovníky kontaktního centra ČSA přinese našim zákazníkům zejména rychlejší a efektivnější vyřízení všech požadavků, zároveň umožní ČSA další rozvoj služeb prostřednictvím tohoto komunikačního kanálu a telefonického prodeje," uvedl viceprezident pro prodej ČSA Petr Řehák.

Kromě telefonických hovorů zpracovává Kontaktní centrum ČSA také e-mailovou korespondenci klientů týkající se přepravy a zároveň je prodejním místem, jež provádí rezervace letenek nebo jejich změny. Pracovníci centra jsou schopni obsloužit volající v osmi jazycích - kromě češtiny také ve slovenštině, angličtině, francouzštině, španělštině, italštině, němčině a ruštině. Nejčastější dotazy na pracovníky kontaktního centra se týkají informací o konkrétních letech ČSA a možnostech leteckého spojení s partnerskými aeroliniemi v alianci SkyTeam nebo o výhodách věrnostního programu společnosti. Služeb kontaktního centra využívají také cestovní kanceláře nebo prodejní agenti ČSA na letištích.

„Naše Kontaktní centrum obsluhuje hovory klientů téměř ze všech zahraničních trhů, kde ČSA působí. Na základě rozboru informací o potřebách volajících zákazníků byl zpracován nový hlasový strom. Díky tomu se zjednodušila orientace našich zákazníků a zároveň dochází k rychlému a přesnému získání dat, která  při hovoru využívají naši agenti,“ dodala ředitelka Kontaktního centra Kateřina Dlouhá.

V roce 2006 obsloužilo Kontaktní centrum ČSA 405 000 příchozích hovorů, což byl meziroční nárůst o 14 procent. Za prvních pět měsíců letošního roku zaznamenalo Kontaktní centrum další zvýšení provozu o 25 procent. Klienti se do Kontaktního centra ČSA dovolají z celého světa na čísle +420 239 007 007. Pro volání z ČR mohou využít linku zdarma 800 310 310.

 

  • Kontaktní centrum: +420 239 007 007
  • Bezplatné volání v ČR: 800 310 310
  • OK Plus: +420 239 007 500
Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  11

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více