České aerolinie (ČSA) plánují otevřít novou prodejní síť, místa budou ve firemních barvách a ponesou označení OK Point. V úterý o tom informovala mluvčí letecké společnosti Hana Hejsková.
OK Pointy plánují České aerolinie zavést ve spolupráci s lokálními cestovními kancelářemi ve všech regionálních centrech České republiky. „Nová prodejní místa v barvách ČSA budou situována v centru měst a nákupních galeriích. Zákazníci si v OK Pointech budou moci zakoupit celou paletu stávajících i nových produktů Českých aerolinií, tedy kromě letenky také další návazné služby jako například ubytování nebo zapůjčení auta, ale také zájezdy dceřiné společnosti Holidays Czech Airlines či individuální letenky na vybrané charterové lety,“ uvedla Hejsková.
V první fázi plánují ČSA zavést tento typ obchodů pouze v České republice a na Slovensku. „Pokud se nový systém OK Pointů osvědčí, České aerolinie budou uvažovat o jeho zavedení na vybraných trzích také v zahraničí,“ prohlásil výkonný ředitel sekce Obchod ČSA Jiří Marek.