Česká spořitelna usnadní všem klientům svých obchodních partnerů placení přes internet. Díky rozšíření platební brány o tzv. registrované platby nebudou muset klienti znovu zadávat údaje o své platební kartě při dalších platbách ve stejném internetovém obchodě. Novinku začala Česká spořitelna testovat od července 2012 a přichází s ní na český trh jako první.
Česká spořitelna bude registrované platby nejprve nabízet v pilotním provozu ve spolupráci s internetovým obchodem alza.cz, postupně však přibudou další obchodní partneři.
Registrovaná platba spočívá v tom, že si klient při nákupu v internetovém obchodě může uložit údaje o své platební kartě a při dalších návštěvách pak při platbě zadá jen svůj bezpečnostní CVV/CVC kód. Údaje o platební kartě jsou uloženy v prostředí banky. Tímto způsobem si klient může uložit neomezené množství platebních karet. Hlavní výhodou je zrychlení a zjednodušení nákupu. Registrované platby podporují i 3-D Secure transakce.