FinExpert.e15.cz

Česka spořitelna začíná nabízet osobní bankovnictví pod značkou Blue


Petr  |  01. 10. 2014 15:57

To půjde přímo na dračku. Ha ha ..

 | 
Gory  |  01. 10. 2014 18:51

+1, budou fronty na banány

 | 
xls  |  02. 10. 2014 13:31

Konečně produkt, na který jsem čekal. Příjem na to mám, teď jen počkat, až mi pořádně pokročí demence, a vesele do toho!

 | 
qwertz  |  02. 10. 2014 14:34

Demence je spíše tenhle kolorit urážení ČS a jejich klientů. Vzhledem k tomu, že tento produkt nemá přímou konkurenci, by mě zajímalo, jakou jinou alternativu by "chytrý" klient z cílové skupiny měl zvolit?

99.9% klientů nemá chuť ani čas nesutále studovat internet a každý měsíc měnit kreditní kartu nebo běžný účet pdole toho, kde je jaká marketingová akce za zřízení. Po většinu klientů je to jen služba, očekávají nějaký balíček řešení, pokud možno dlouhodobý. Jistě, za 400,- je tato služba nesmysl, ale za 120,- balík služeb u velké banky s velkým pokrytím už není nic neobvyklého, nehledě na to, že většina těch klientů bude "blue" (podle nějakého vágního klíče) tedy zdarma. Za to jim někdo zařídí investiční portfolio podle jejich potřeb, poskytne úvěrové produkty bez dokládání příjmu a vůbec se o ně postará od A do Z. Kdo tuto službu na českém trhu nabídne lépe? Já nikoho nevidím.

 | 
fremantle  |  02. 10. 2014 15:31

Skutečně nemá konkurenci?

Podle mě je to jen reakce na rozvíjející se produkty pro mass-affluent klientelu, které zde již byly i předtím: UCB Premium, KB Top nabídka, GE Gold, ČSOB Exkluzivní konto, RB eKonto Komplet, Citi Premium...

Jak víš, že většina klientů bude mít službu poskytovanou zdarma? Pokud je mi známo, tak žádná kritéria zatím definovány nebyly, v cenníku pro službu jsou jenom ty dvě úrovně 400 Kč/120 Kč (což je mimojiné jen sazebník převzatý z původního Osobního konta, což byl kvázi-prémiový produkt ČS před Blue), a pak stránky uvádí akorát, že klioši s hypotékou budou mít poloviční slevu (což určitě nevyužije každý) a pak mladí do 30 let na 3 roky taky za 60 Kč.

 | 
qwertz  |  02. 10. 2014 18:37

To je vtip? Srovneje si vstupní požadavky, některé nejsou daleko od Erste premier

Pro ČS Blue vám stačí mnohem nižší kvalifikační kriteria, tj. jedná se o úplně jinou klientelu. Kromě toho tady můžeme dlouze diskutovat růzých parametrech těchto služeb, např. diskuze k jednotlivým IB (jakožto důležitého parametru samoobslužnosti) by byla hodně zábavná. A když už bohužel potřebuju do banky, musím sedět ve výloze v obchoďáku jako třeba u GE?

Kritéria definovány nebyly, ale v cenníku na hlavní straně je specifikováno, že klienti "blue" toto mají zdarma bez dalších podmínek. Počkejme si, koho do "blue" zařadí, podle toho, co proběhlo v médiích si tam sami přesunou vybrané klienty, takže hranice může být dost plovoucí.

 | 
fremantle  |  02. 10. 2014 23:03

Hodně zvláštní reakce. Racionálních argumentů jsem se ale jak jsem i očekával, nedočkal...

Dobrá, s Erste Premier má možná smysl srovnávat přímo akorát KB Top nabídku, která je určená primárně pro klienty s depozity od 5 mio, ale u těch ostatních jsou "vstupenkou" příjmy už od 30-40 tisíc Kč měsíčně, či depozita 1 mio (respektuji, že ČS v rámci konceptu Blue tuto hranici ponížila na polovinu), každopádně se za břicho od smíchu nechytám - je to rámcově nabídka určená pro podobnou klientelu.

A konkrétně GE Gold je dobrý příklad - vedení standardně zpoplatněno 469 Kč, při dodržení podmínky přijmu min. 40.000 Kč 169 Kč, při celkovém objemu prostředků v depozitních či investičních produktech 1 mio vedení zdarma (on to byl kdysi i poměrně zajímavý produkt, ale nyní je značně osekaný, krom toho celá GEMB je prachobyčejná zlodějina, ale co čekat od banky, která půjčuje cikánům s invalidním důchodem, na někom si to pak vydělat musí...to je už však o jiném).

Cos myslel těmi výlohami, to už se ani nepokouším analyzovat - pobočky má v nákupních centrech zrovna i spořka, stejně tak i GEMB má normální pobočky...

Blue, či neblue, to je vcelku jedno, působí to spíš jako vábnička na hejly, kterým se zacpou ústa zlatou kreditkou, doufám ale, že takhle zfetovaný nebyl řádný manažer v ČS, aby vymyslel produkt, kde kritériem zařazení klienta bude kádrový posudek - to bylo myšleno, jako bankéřovi se tenhle líbí, toho flákneme do Blue? Opravdu bych radši počkal na oficiální dokument, kde budou jasně a přesně definovány úrovně konceptu - pokud ne, osobně bych dal ruce od něčeho takového hodně rychle pryč...

 | 
qwertz  |  02. 10. 2014 23:44

ach jo.... Do toho vaseho intervalu se vleze pouze GE a RB a nejsou "bez poplatku". Vicemene se bavime o kategorii 50-70 tis. minimalne, takze to co jste predlozil neni produkt pro stejnou cilovou skupinu. Skutecne tady musim vypisovat pozadavky s odkazy na weby tech produktu co jste uvedl? Prumerna rodina s prijmem 30tis na ne proste nedosahne, basta.

Pokud si chceme hrat na jako-premiove bankovnictvi, videl jste nekdy pobocku pro "osobni bankovnictvi" potazmo "blue"? Na zadek si z toho jiste nesedneme, ale kava, caj je samozrejmosti, stene jako denni tisk a dalsi servis, kdyz uz musim do banky osobne, tak potesi. Jak vypada "gold premiova pobocka" GE? Existuje to vubec?

Sporka ma radu vernych klientu, rada z nich ma hypoteku, stavebko, penzijko a dlouhou historii. Pro nekoho, kdo se nevyzna v investicich umi sestavit solidni portfolio a nektere jeji vlastni podilove fondy maji zajimave vysledky. Chcete jim snad vycitat, ze hejla nauci pravidelne investovat a zhodnocovat volne prostredky v radu desiteek % misto aby lezely na uctu nebo na sporaku?

 | 
xls  |  02. 10. 2014 18:15

Vždyť to píšu. Jen dement může mít ke svým penězům ten přístup, že je dá do spořitelny, každý měsíc bude platit tučný obulus za nulové zhodnocení a ještě si při této příležitosti nechá vnutit další produkty. Není nutné každý měsíc měnit kreditku, ale zvolit zrovna ten nejhloupější způsob, jak se nechat připravit o peníze? Proč platit 120-400 za nějaký balíček nějaké bance? Jste normální? Já používám jak soukromě, tak jako firma určitě širší portfolio produktů než jakýkoli soukromý klient ČS a prakticky všechno zadarmo. Přitom na mnohem lepší úrovni, než se klientům ČS kdy zdálo.

 | 
qwertz  |  02. 10. 2014 18:47

Já nevím, asi znám jiné klienty ČS než vy (sám jím momentálně nejsem). Neplatí nic, nebo skutečně pár drobných, přebytečné prostředky dobře zainvestované s daleko vyšší výnosností než spořák nebo stavebko. Bilance je silně v plusu.

 | 
Nikol  |  27. 06. 2016 22:15

RECENZE NA NEJHORŠÍ ÚSTAV VE STÁTĚ! Naprosto neskutečné jednání, vysoké platby jak za studentský (pro mě naprosto nepochopitelné) tak za běžný obyčejný BÚ, poté, co jsem podala žádost na odstoupení od smlouvy, bylo mi nabídnuto vedení účtu zdarma, najednou to jde??? TAHAJÍ Z LIDÍ JENOM PRACHY!

Další problém, babičce platím účty přes její internetové bankovnictví, protože LOGICKY nepoužívá PC, poté, co přišlo nelogicky nové heslo a nový bezpečnostní kód pro přihlášení do Servisu 24, i když jsme o něj nežádali a ani nový účet nezakládali, a starý Servis fungoval, takže nyní mi nefunguje ANI staré přihlašovací údaje, ani nové přihlašovací údaje. Telefonicky jsem to šla řešit s operátorem, který mi sdělil, že se o tom se mnou bavit nebude ani v případě, že mám babiččiny údaje a babičku vedle sebe.

Naprosto NEDOPORUČUJI ČS!!!!! NEJHORŠÍ banka v tomto státě!

 | 
Mia  |  28. 01. 2017 12:01

Já mám zkušenosti spíše dobré a zatím mi vždycky vyšli ve všem vstříc, musím zaklepat. Navíc když byl jeden menší problém, poslala jsem feedback na jejich služby přes staffino.com/cs/ces­kasporitelna a až mě překvapilo, jak se všechno celkem rychle vyřešilo. Můžu jen doporučit, zprávy jdou přímo k pověřenému člověku z ČS, který s vámi pak komunikuje. Možná zkuste příště tohle. Je fajn komentovat do diskuzí, ale ty se často nedostanou k správné osobě a bohužel nic nevyřeší

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená