Pokud jako svou banku využíváte Českou spořitelnu, můžete si stáhnout novou mobilní aplikaci Můj stav. Díky ní budete mít všechny své účty neustále pod kontrolou. Aplikace umožňuje pasivní zobrazení zůstatků všech spořitelních produktů rychle, jednoduše a bezpečně a doplňuje ryze transakční aplikaci Servis 24 Mobilní banka. Aplikace Můj stav je určena pro operační systémy Android 4.0 a iOS 7, podmínkou je mít aktivovanou službu Servis 24 Internetbanking.
Aplikace slouží pouze k nahlížení na účet i další produkty, jež klient využívá: kartové účty, půjčky, hypotéky, stavební spoření, penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, životní pojištění, investiční účty, majetkové účty. S aplikací lze pracovat jako s běžnou aplikací mobilního bankovnictví, s tím rozdílem, že nelze provádět žádné transakce. Možné je nahlížet do historie transakcí účtů, jednotlivé transakce filtrovat a zobrazit i jejich detaily. V náhledu je číslo účtu protistrany, poznámky pro příjemce, variabilní aj. symboly, které lze sdílet pomocí SMS, emailu a messaging aplikací. Zůstatek účtů si lze vytáhnout na plochu, a vyhnout se tak nutnosti spouštění aplikace.
Způsob přihlášení a úroveň zabezpečení si klient zvolí sám. Přihlásit se do aplikace klient může prostřednictvím PINu, gesta, otiskem prstu a nebo ji nechat bez hesla.

Česká spořitelna zavedla nově i do svého internetového bankovnictví Servis 24 možnost zobrazení PINu k platební kartě a možnost elektronického zaslání PINu k nové či náhradní kartě. Zobrazení PINu v internetovém bankovnictví je možné pouze pro oprávněného držitele karty, a to pomocí ověření autorizační SMS zprávou nebo klientským certifikátem. PIN není možné v internetovém bankovnictví měnit a jeho zobrazení je z bezpečnostních důvodů časově omezeno pro případ, že by klient odešel od počítače a mohl by se k němu dostat někdo jiný. Zobrazení i zaslání PINu přes internetové bankovnictví je zdarma.