FinExpert.e15.cz

ČESKÁ SPOŘITELNA: Program Banka první volby v 1. čtvrtletí roku 2008 se stal základem pro strategii společenské odpovědnosti na období 2008-2010

Česká spořitelna stanovila svou strategii v oblasti své společenské odpovědnosti na roky 2008 – 2010. Tato strategie je provázaná s programem Banka první volby, který položil základy dalšího růstu a úspěchů společnosti. Tuto novou strategii charakterizuje motto „Investujeme pro budoucnost“. Obsahuje tři hlavní oblasti - vzdělávání, s primární ale ne výlučnou orientací na finanční vzdělávání, pomoc lidem v nouzise zaměřením na stárnoucí společnost a pomoc při prevenci a léčbě drogově závislých a udržitelný rozvoj, péče o prostředí, ve kterém žijeme.

Program Banka první volby pro roky 2006 -2008 zahájila Česká spořitelna v červenci 2006 s jasným cílem, aby jí pomohl upevnit vedoucí pozici v oblasti drobného bankovnictví a finančních trhů a posílit pozici a význam České spořitelnyv oblastislužeb malým a středním firmám. Program Banka první volny se skládá ze sedmi základních stavebních kamenů, které tvoří základnu pro naplňování jednotlivých milníků:

  • Klienti
  • Společenská odpovědnost
  • Distribuční síť
  • Firemní kultura
  • Řízení služeb
  • Procesy
  • Služby a produkty

Výčet milníků, kterých ČS dosáhla v rámci programu Banka první volby v prvním čtvrtletí 2008

Klienti

  • Developerská střediska poskytují specializované poradenství investorům a developerům.
  • Dámský investiční klub sdružuje ženy-investorky.

Sociální odpovědnost firmy

  • Středisko poradenství dlužníkům na pomoc předluženým (17. ledna charitativní organizace otevřela svou první kancelář v Praze).
  • Nová strategie sociální odpovědnosti firmy (motto „Investujeme pro budoucnost“).

Distribuční síť

  • Naši realitní makléři (Realitní společnost České spořitelny) jsou nejkvalifikovanější makléři v České republice.

Firemní kultura

  • Výsledky spokojenosti zaměstnanců byly prezentovány v centrále, v oblastních pobočkách a v dceřiných společnostech, následný realizační/akční plán byl schválen představenstvem.
  • Firemní strategie byla zaměstnancům v centrále a v oblastních pobočkách srozumitelně komunikována prostřednictvím Road Shows a workshopů.

Řízení služeb

  • Trvalé zvyšování počtu klientských dotazů zpracovaných za 24 hodin (80 % cíle).

Procesy

  • Pobočky: standardní čekací doba na pobočkách 7 min. V 1Q 2008 jsme dosáhli 77% standardní čekací doby (oproti 70 % ve 4Q 2007).
  • Centrála: počet návrhů na zlepšení (prostřednictvím procesů SixSigma, Lean, Kaizen atd.) – v 1Q2008 šestkrát více, jde o meziroční zlepšení.

Služby a produkty

  • Uskutečněna vůbec první platba v SEPA (Single Euro Payment Area).
  • Internetové bankovnictví nabídlo klientům nové funkce, které banka testovala od loňského listopadu u vybraných uživatelů internetového bankovnictví SERVIS 24.
  • Úhrady v EUR do čtyř hodin: Česká spořitelna zadává platby PRIEURO.

Plnění obchodních cílů:

Obchodní cílLhůtaSoučasný stav
1 mil. kreditní karty4Q 2008623 000
140 000 hypoték4Q 2008

147 000

1,3 mil. klientů SERVISu 244Q 20081,17 mil.
100 nových bankomatů ročně4Q 200815 v 1. čtvrtletí
3 produkty na klienta (Cross Sell)4Q 20082,59
6 500 klientů SME4Q 20085 300
180 000 klientů MSE3Q 2008170 000

 

Další článek



celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

spolecenska odpovednost je neco jinyho...
bojler
1. 5. 2008, 10:01

Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  7

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více