FinExpert.e15.cz

ČESKÁ SPOŘITELNA: Program Banka první volby úspěšné vchází do své závěrečné fáze

Strategický program Banka první volby pro období 2006 – 2008, který Česká spořitelna zahájila v červenci roku 2006, nyní vchází do své finální fáze, aby do konce tohoto roku úspěšně završil všechny své stanovené milníky.

Program Banka první volby položil základy dalšího růstu a úspěchů České spořitelny a vytvořil podmínky pro další strategický rozvoj v letech 2008 – 2010.

Program Banka první volby průběžně naplňuje svůj cíl, tedy upevnit svou vedoucí pozici České spořitelny v oblasti drobného bankovnictví a finančních trhů a posílit pozici a význam v oblasti služeb malým a středním firmám. Program se skládá ze sedmi základních stavebních kamenů, které tvoří základnu pro naplňování jednotlivých milníků: Klienti; Společenská odpovědnost; Distribuční síť; Firemní kultura; Řízení služeb; Procesy; Služby a produkty.

Výčet milníků, kterých ČS dosáhla v rámci programu Banka první volby v prvním pololetí 2008

Klienti

−Vlastní motiv na platební kartě – www.kartapodlevas.cz

−Služba cash back nově v INTERSPAR

−Nová developerská centra poskytují poradenství investorům a developerům

−Činnost zahájil Dámský investiční klub

Sociální odpovědnost firmy

−Volných dnů na charitativní účely využilo 450 zaměstnanců

−Nově definovaná strategie společenské odpovědnosti

−Z iniciativy ČS byla pro širokou veřejnost otevřena Poradna při finanční tísni

Distribuční síť

−Provoz zahájil první depozitní bankomat (Praha - Obchodní centrum Nový Smíchov)

−Vznikly plně samoobslužné zóny (Olomouc – tř. Svobody, Praha 5)

−Otevřena byla první bezhotovostní pobočka (Praha – Česlice)

Firemní kultura

−Prezentace výsledků průzkumu spokojenosti zaměstnanců skupiny EBG

−Culture Development Scorecard (CDS) schválena představenstvem jako nástroj pro podporu a rozvoj firemní kultury

−FSČS se stává kompetenčním centrem pro rozvoj firemní kultury v rámci EBG

−Pracovní skupina "Diversitas„ s cílem podpory rovných příležitostí jako nutné součásti firemní kultury

Řízení služeb

−70 % stížností a podnětů klientů vyřízeno do 24h – blížíme se cíli vyřídit 80 % stížností do 24 hodin

−Klientské centrum nově poskytuje informační servis i komerčním klientům a to v českém, anglickém a německém jazyce

Procesy

−Zkracujeme čekací dobu na pobočkách - do 7 min. bylo ve 2. čtvrtletí 2008 obslouženo již 76 % klientů

Služby a produkty

−Nová Ideální hypotéka ČS – další variabilní produkt (možnost sestavit si produkt přesně podle svých potřeb)

−Program Mini Profit pro malé podnikatele

−Rozšíření služeb pojištění proti zneužití platební karty

−Rozšíření služeb SERVIS 24

−Uskutečnila se vůbec první platba v SEPA (Single Euro Aera)

Plnění obchodních cílů:

Obchodní cílLhůtaSoučasný stav

1 mil.                       kreditní karty 4Q 2008                    604 000*]

140 000                    hypotéky       4Q 2008                   150 000

1,3 mil.                     klienti SERVISu 24 4Q 2008           1,18 mil.

100/ročně                 nové bankomaty 4Q 2008              30 v 1. pololetí

3,0 počet produktů/klient    křížový prodej 4Q 2008         2,60

6 500                       klienti SME     4Q 2008                  5 602

180 000                    klienti MSE    3Q 2008                   170 000

*] Cíl bude aktualizován ve Q3 2008 poté, co bude v prodeji nový kartový produkt. Politikou České spořitelny je kvalita nikoli kvantita portfolio kreditních karet.

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  5

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více