FinExpert.e15.cz

Česká spořitelna připravuje Kodex bankovních služeb

Spolehlivost je spolu s dobrými a výhodnými službami a příjemným / profesionálním přístupem zaměstnanců hlavním atributem, pro který si klienti vybírají Českou spořitelnu. Vyplývá to z průzkumu, který na jaře realizovala agentura One to One Communications mezi 600 klienty. Průzkum ukázal, že 58,4 % respondentů vybralo některou z uvedených charakteristik jako rozhodující pro výběr České spořitelny jako své banky.
 
Spolehlivý partner musí poskytnout přesné, srozumitelné a užitečné informace. Pro posílení informovanosti svých klientů připravuje Česká spořitelna Kodex bankovních služeb. Jde o přehledný výčet hlavních zásad chování banky vůči klientům a o srozumitelné vysvětlení služeb, se kterými se mohou klienti nejčastěji setkat.

Cílem je informovat klienty, jaké úrovně obsluhy se jim dostane v rámci celé banky, ať už budou řešit finanční záležitostí s pobočkou, Klientským centrem či centrálou. ČS chce prostřednictvím Kodexu klientům také pomoci lépe porozumět základním bankovním službám a přispět tak k jejich vyšší spokojenosti se svými službami.

Všichni zaměstnanci České spořitelny budou vyškoleni k tomu, aby při komunikaci s klienty naplňovali všechny standardy a závazky, k nimž se Česká spořitelna v Kodexu bankovních služeb hlásí. Kodex v současné době posuzují klienti České spořitelny prostřednictvím tzv. focus groups. Závěry focus groups budou zapracovány do verze dokumentu, která bude předložena Ministerstvu financí ČR a klientským skupinám. Banka předpokládá, že dokument bude platný od listopadu tohoto roku. Bude k dispozici na www.csas.cz a v tištěné formě na pobočkách České spořitelny.
 
Při tvorbě dokumentu vycházela Česká spořitelna ze zkušeností úspěšných zahraničních bank i z reakcí a připomínek vlastních klientů shromážděných prostřednictvím poboček, Klientského centra i přes kancelář Ombudsmana.

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená