V současné době využívá přímé bankovnictví České spořitelny více než 865 000 aktivních klientů z řad občanů. Česká spořitelna má tak největší počet uživatelů telefonního a internetového bankovnictví na trhu v České republice.
„Doslova hitem minulého roku se mezi klienty stal Servis 24 Internetbanking. Počet uživatelů této služby se meziročně zvýšil o 313 %. S počtem uživatelů Internetbankingu rovněž významně roste počet a objem transakcí provedených prostřednictvím této služby. Zatímco například v prosinci 2002 klienti provedli 135 400 transakcí, v prosinci 2003 počet transakcí přes Internetbanking činil již 504 350, což je téměř čtyřnásobek,“ uvedl Aleš Mamica, ředitel úseku přímé bankovnictví.
V závěru minulého roku se přímé bankovnictví pro občany podílelo na počtu platebních příkazů - nejčastějších klientských transakcí v České spořitelně - více než 25 %. U jednotlivých služeb přímého bankovnictví pak tento podíl činil: Servis 24 Internetbanking – 55 %, Servis 24 Telebanking – 32 % a GSM Banking – 13 %.