Držitelé platebních karet České spořitelny mají možnost svou platební kartu odemknout a zamknout. Služba nabízí jednoduché a rychlé zvýšení transakčních limitů na dočasnou dobu (odemknutí), po uplynutí klientem stanoveného období se limity automaticky vrátí na původní úroveň (zamknutí).
"Odemknutí a zamknutí platební karty klienti využijí v případech, kdy počítají s jednorázovým nákupem ve vyšší částce a nechtějí mít z bezpečnostních důvodů k platební kartě trvale nastavené vysoké limity," vysvětlil Miloslav Křečan, ředitel Kartového centra České spořitelny.
Se službou odemknutí/zamknutí karty si klient transakční limity dočasně změní na požadovanou dobu, která činí 1 až 23 hodin nebo 1 až 5 dní. Lze ji provést telefonicky ve službě SERVIS 24 Telebanking, BUSINESS 24 Telebanking nebo na informační lince 800 207 207. Cena je 30 korun.