FinExpert.e15.cz

ČESKÁ SPOŘITELNA: Již půl milionu klientů využívá Osobní účet

Výběry z více než 1100 bankomatů bez poplatku, neomezený počet převodů v rámci ČR zdarma, široký výběr elektronických i embosovaných debetních karet včetně zlaté karty, kontokorent se startovacím limitem bez dokladování příjmu, ale také třeba právní ochranu a mnoho dalších produktů a služeb podle individuálního výběru klienta nabízí od srpna roku 2007 Osobní účet České spořitelny. Za pouhých šest měsíců své existence má Osobní účet České spořitelnyjiž 500 000 klientů. Dne 4. února 2008 si půlmiliontý účet otevřel klient z Karvinska, pro kterého Česká spořitelna připravila dárek v podobě ročního vedení účtu zdarma.

„Osobní účet klienti využijí nejen k běžným transakcím, na výběr mají také z mnoha speciálních produktů a služeb. Atraktivní jsou služby, které chrání výdaje klienta v případě ztráty zaměstnání nebo nemoci, a dále služby, které zajistí komplexní právní servis při reklamaci v obchodech“, uvedl Martin Techman, ředitel úseku rozvoje obchodu České spořitelny. „K danému typu účtu je na českém trhu ojedinělá nabídka asistenčních služeb pro motoristy a domácnosti“, dodal Martin Techman.

Klient si v rámci Osobního účtu svobodně zvolí pouze ty produkty a služby, o které má zájem a které opravdu využije. V nabídce jsou produkty v pásmech Standard, Plus a Speciál. Osobní účet České spořitelny se vyznačuje vysokou variabilitou - stejnou kombinaci produktů a služeb má pouze 16 % všech klientů. Majitel půlmiliontého účtu si k základnímu pásmu Osobního účtu sjednal přímé bankovnictví SERVIS 24, výběry z bankomatů ČS zdarma,zůstatkové SMS bez poplatku a debetní kartu Maestro. Z nabídky produktů a služeb Plus si klient zvolil platby v rámci ČR zdarma a Spořící plán, který zajistí vyšší úročení prostředků na účtu.

Klient si může nastavení svého účtu kdykoliv měnit, od konce ledna i prostřednictvím služby SERVIS 24 Internetbanking. Novinkou je také možnost sjednat si zasílánízůstatkových SMS zpráv k Osobnímu účtu bez ohledu na to, zda klient používá elektronické bankovnictví či nikoli. Zůstatkové SMS byly dosud dostupné pouze uživatelům přímého bankovnictví.

Osobní účet uvedla Česká spořitelna na trh v srpnu loňského roku a okamžitě se setkal s pozitivní odezvou klientů. Na začátku září 2007 mělo Osobní účet České spořitelny 100 000 klientů, na konci října to bylo již 250 000 klientů a počet klientů dále rostl až ke stávajícímu půlmilionu. Denně si Osobní účet sjedná několik tisíc klientů. Na podzim loňského roku se Osobní účet České spořitelny stal v soutěži MasterCard Banka roku „Účtem roku 2007“. Více než 20 % majitelů Osobního účtu České spořitelny jsou nově příchozí klienti.

Další článek



celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

pul mega magoru
bojler
7. 2. 2008, 12:53

Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená