Česká spořitelna nabízí klientům novou verzi internetového bankovnictví. Nová verze je určena jak majitelům osobních tak i majitelům firemních účtů. Mezi hlavní inovace patří možnost přístupu libovolného počtu disponentů k účtu, moderní zabezpečení účtu pomocí klientského certifikátu na chipové kartě, hromadný příkaz (vč. možnosti importu a exportu dat), obsluha devizových účtů a provádění plateb do zahraničí přes Internet či telefon.
Podle sdělení České spořitelny internetbanking nazvaný Servis 24 České spořitelny začalo za poslední rok používat 190 000 klientů, celkový počet uživatelů dosahuje 740 000.
Vůbec prvním produktem České spořitelny s nabídkou přístupu k účtu bez nutnosti návštěvy pobočky byla služba Sporotel, v roce 1996. Tato služba byla z počátku dostupná jen v pracovních dnech od 07,00 do 22,00 hod. na pražském telefonním čísle. V roce 2001 uvedla Česká spořitelna na trh službu Servis 24 Telebanking. Oproti Sporotelu byla přístupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na tzv. „modré lince“ (za místní poplatek) a klient si mohl vybrat, zda bude účet obsluhovat prostřednictvím telefonního bankéře nebo hlasového automatu.
Služby Servis 24 Internetbanking a GSM Banking byly zavedeny v roce 2002. Služba Servis 24 Internetbanking je propojena se službou Servis 24 Telebanking tak, že klient využívá obě služby za jediný poplatek a s jedinou sadou přístupových kódů.
Zdroj: Česká spořitelna