Českou spořitelnu zachvátila fotbalová horečka a od čtvrtka 5. června 2008 intenzivně fandí českému týmu na evropském šampionátu. Fandění podporuje aktivitami, do kterých se mohou zapojit její klienti, zaměstnanci i ostatní fotbaloví fanoušci. Mohou si zakoupit vlajku na auto, vyhrát kreditní kartu nabitou na 100 tis. Kč a další fotbalově laděné ceny. Fotbal na ně dýchne také při návštěvě poboček České spořitelny.
„Skutečnost, že jsem se nechali strhnout fotbalovou náladou, je logická. Jsme totiž oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace, Petr Čech je tváří našich reklam a už dlouhodobě podporujeme sport,“ řekl Václav Kubata, ředitel marketingu České spořitelny. „A navíc kdo neskáče není Čech,“ dodal Václav Kubata.
Fandit mohou lidé s Českou spořitelnou díky vlaječce, kterou si upevní na okno auta. Tu si mohou koupit v síti PNS od 5. června 2008. Na roadshow ČS po městech České republiky mohou fanoušci získat i další fandící předměty a mají také šanci vyhrát kreditní kartu ČS nabitou na 100 tis. Kč.
Fotbalem ale budou žít i pobočky České spořitelny, které budou vyzdobeny „stojany“ s tváří fotbalistů. A pokud budou mít klienti štěstí, možná je obslouží i zaměstnanec ve fotbalových barvách. Každý zaměstnanec ČS totiž dostal fotbalové tričko. Česká spořitelna chystá i další fotbalová překvapení.