FinExpert.e15.cz

Česká pšta podepsala smlouvu ČP do roku 2017

Praha (1. září 2005) – Česká pošta a Česká pojišťovna podepsaly dohodu o obchodním zastoupení. Na jejím základě bude pošta prodávat produkty České pojišťovny z oblasti životního a neživotního pojištění. Smlouva byla sjednána na dobu určitou do 31.12.2017.  Během této doby Česká pojišťovna očekává, že se její kmen rozroste o 1,3 milionu nových smluv uzavřených právě na přepážkách České pošty. Podepsaná smlouva navazuje na již probíhající spolupráci, která mezi oběma společnostmi funguje od roku 2001.

„V České pojišťovně jsme našli spolehlivého a silného partnera, který je pro poštu dostatečnou garancí při rozvoji moderních pojistných produktů určených pro naše zákazníky. Stávající spolupráce prokázala, že vztah pošty a nejsilnější pojišťovny v Čechách je rovnocenným partnerstvím. Nová dohoda o obchodním zastoupení dále rozvíjí vzájemný vztah a současně garantuje pro Českou poštu dodatečné výnosy, které jako jakýkoli jiný soukromý hospodář musí zajišťovat,“ uvedl Karel Kratina, generální ředitel České pošty. „S Českou pojišťovnou jsme připravili strategický plán rozvoje spolupráce definující kroky po dobu trvání smlouvy. Cílem tohoto plánu je rozvinout nabídku služeb našim klientům a tím i zařadit Českou poštu z pohledu prodeje pojistných produktů na úroveň rozvinutých pošt v Evropské unii. Velmi pozitivní roli v tomto záměru hraje schopnost České pojišťovny přizpůsobit své produkty cílovým klientům a prodejním a provozním možnostem České pošty,“ dodal Karel Kratina.
 
„Prostřednictvím České pošty chceme oslovit co nejširší klientelu, které nabídneme ucelené portfolio jednoduchých, srozumitelných a cenově dostupných produktů,“ vysvětlil předseda představenstva České pojišťovny Ladislav Bartoníček.
Již v  nyní  mohou zákazníci České pošty na vybraných pobočkách sjednat běžně placené kapitálové životní pojištění, dětské životní pojištění Sluníčko, vkladové pojištění KOMBI či pojištění domácností a staveb. Velmi úspěšný je například produkt Sluníčko, u nějž v současné době téměř  40 procent celkové produkce sjednává právě Česká pošta.

Cílem České pojišťovny je prodávat prostřednictvím pošty základní produktovou řadu životního i neživotního pojištění a tímto prodejním kanálem  do roku 2017 předepsat pojistné ve výši 30,6 mld. Kč. „Česká pošta je pro pojišťovnu velmi důležitým strategickým partnerem, se kterým chceme spolupráci nadále rozvíjet,“ doplnil Ladislav Bartoníček.

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená