Česká pojišťovna začala nabízet novou službu - Mobilní servis v likvidaci pojistných událostí čelních skel. „Servis jede za klientem domů, do práce nebo třeba na chalupu dle jeho požadavku a díky vybavenosti nejmodernější technologií provede kvalitní opravu scelením speciální dvousložkovou pryskyřicí, která vrátí sklu jeho původní pevnost a stabilitu. Mobilní servis garantuje jejich 100% kvalitu, navíc předává zákazníkovi atestovou kartičku,“ vysvětluje David Sležek, vedoucí týmu likvidace, který tuto novinku zavedl.
Oprava Mobilním servisem včetně vyřízení administrativy trvá zhruba hodinu. Touto technologií je možné opravovat poškození podle tvaru až do průměru 10 cm. Nejčastějšími a nejvhodnějšími typy prasklin jsou bodová poškození – takzvané tečky, čočky, pavoučky, hvězdičky… „Například 99 % bodových poškození do průměru 3,5 centimetru ani majitel vozu po opravě nenajde!
A spolehlivě lze opravovat i více bodových poškození,“ doplňuje David Sležek.