Tak se stalo, že Komerční banka jako ve své velikosti první na světě umožnila využívání mobilního bankovnictví statisícům svých zákazníků. Nejedná se o žádné SIM Toolkity, ale plnohodnotný online přístup na účet klienta přes mobilní telefon.

Technologická inovace ve formě online mobilního bankovnictví Komerční banky je rázným krokem nejen v rámci skupiny Société Générale, do které KB patří, ale také v rámci světového bankovnictví.
Řešení, které dodala expandující česká firma Cleverlance totiž umožňuje stejnou práci s bankovním účtem jako kdyby uživatel seděl u počítače a využíval možnosti internetového bankovnictví přes webový prohlížeč. Navíc pokud si klient nadefinuje například platební šablonu přes mobil, automaticky se mu objeví i při práci s bankovním účtem přes webový prohlížeč. Firmě Cleverlance se podařil poměrně husarský kousek – přesvědčit o bezpečnosti radikálního kroku takového obra, jakým Komerční banka v Česku je.