FinExpert.e15.cz

Budoucnost komunikace firem se zákazníky je v její personalizaci

Každá organizace komunikující se svými zákazníky prostřednictvím tištěných nebo elektronických dokumentů jim vedle klasického obsahu potřebuje zprostředkovat i další cílená sdělení s nabídkou odpovídajících produktů a služeb. Řešení Dialogue od Exstream Software je snadno ovladatelný nástroj, který tvorbu a správu efektivních personalizovaných dokumentů umožňuje.

Se softwarem Dialogue lze snadno a rychle produkovat veškeré korporátní dokumenty jako například výpisy z účtů, barevný newsletter, firemní brožury, marketingové letáky nebo osobní dopisy zákazníkům s obsahem korespondujícím jejich preferencím a profilu.

Mnoho společností po celém světě rozesílá svým zákazníkům měsíčně statisíce obálek s výpisy z účtů, informacemi o nových produktech nebo jen zajímavým newsletterem. Na tvorbě každého dokumentu se běžně podílí celý tým lidí od IT oddělení, přes správu zákaznických databází, CRM oddělení a pracovníků marketingu. Všechny složky pracují na tvorbě dokumentu odděleně a výstup je často velmi nesourodý.

Pokud má firma k dispozici řešení Dialogue, operují všichni současně v jednom softwarovém prostředí a jejich spolupráce je mnohem jednodušší. Výsledkem je pak dokument, který zahrnuje vedle zákaznických informací i dodatečný obsah. Přídavné informace přesně na míru každého jednotlivce mohou obsahovat jiná komerční sdělení, upoutávky na novinky ve firmě nebo dopis ředitele firmy pro klienta, což může například klasický výpis ze zákaznického účtu přetvořit v dokument s mnohem vyšší hodnotou.
Dialogue od společnosti Exstream Software je revoluční technologie navržená pro tvorbu a personalizaci tištěných i elektronických dokumentů zprostředkovaná v rámci jednoho centralizovaného řešení, které umožňuje celopodnikové nasazení a komplexní pohled na klienta. Dialogue umožňuje jak hromadný tisk tak generování tzv. on-demand dokumentů (na vyžádání). Mezi nejčastějšími uživateli Dialogue jsou hlavně firmy z oboru bankovnictví, financí, pojišťovnictví, telekomunikací a obchodní společnosti, ale i veřejné organizace.
Integrace technologických možností s uživatelskou přívětivostí usnadňuje  uživatelům práci, šetří peníze a čas. Se softwarem Dialogue mohou uživatelé pracovat až o 85 % rychleji a ušetřit až 80 % nákladů při tvorbě zákaznických dokumentů. Tím, že zákazníci dostanou plně personalizovaný dokument s jim odpovídajícím obsahem, lze například dosáhnout odezvy na direct mailingové kampaně třikrát vyšší, než při rozesílání běžných neadresných dokumentů.

Dialogue umožňuje s každým zákazníkem komunikovat jinak. Korespondence probíhá podle předem definovaných cílových skupin a nejrůznějších požadavků, zadaných do prostředí Dialogue. Komunikují se tak správná data se správnými lidmi a skupinami, což je přáním všech CRM oddělení všech firem.
Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  5

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více