Společnost brokerjet České spořitelny má od dnešního dne svého pětitisícího klienta. Tohoto významného čísla dosáhl brokerjet již ve třetím roce svého působení na českém trhu. Růst počtu klientů u brokerjet razantně zesílil během prvních šesti měsíců letošního roku, kdy počet nových klientů dosáhl 2 075, což je téměř stejný počet jako za rok 2005, ve kterém získal 2 178 klientů.
„Důvěra našich klientů nás těší a zároveň potvrzuje úspěšnost naší expanzivní strategie. Dovolím si tvrdit, že z pohledu růstu počtu klientů patříme mezi nejrychleji rostoucí obchodníky s cennými papíry v České republice,“ říká Libor Janoušek, marketingový ředitel společnosti brokerjet.
Razantní nárůst zaznamenal brokerjet také v počtu realizovaných transakcí – od počátku roku 2006 provedli klienti brokerjet přes 85 000 obchodů, za celý rok 2005 to bylo 61 715 obchodů. Téměř 50 % všech letošních obchodů bylo realizováno se strukturovanými produkty (warranty, certifikáty), vysoký zájem je o obchody na pražské burze a pomalu začíná růst také počet obchodů s podílovými fondy.
Společnost brokerjet České spořitelny byla založena v říjnu 2002 jako dceřiná společnost České spořitelny a rakouské společnosti ecetra Internet Services AG, dceřiné společnosti Erste Bank. Své služby začala nabízet investorům v listopadu 2003 a jejím posláním je rozšíření online brokerage mezi nejširší veřejnost. V roce 2005 společnost dosáhla poprvé ve své historii čistého zisku, který činil 3,9 milionu Kč.