Vstupem Vodafonu do Oskara má nejmladší český operátor výrazně posílit. Spolu s Vodafonem totiž přichází obrovský kapitál, s jehož pomocí by se měl Oskarův současný 17% tržní podíl výrazně zvýšit.
Analytici čekají hlavně bitvu o firemní zákazníky, jejichž podíl v Oskarově portfoliu je menší než u jeho dvou starších konkurentů. Firemní zákazníci přitom přináší operátorům nejvíce peněz, proto o ně mezi sebou tvrdě zápolí. Získávaní dalších firem na seznam Oskarových zákazníků by mělo podpořit také nedávné spuštění rychlých datových přenosů (EDGE, zatím na území Prahy a Brna) a zavedení paušálu na neomezená data. Oskar však vsadil na jinou cenovou politiku než jeho konkurenti. Na rozdíl od nich nenabízí k datovému tarifu žádné volné minuty, ale paušál určuje podle objemu přenesených dat. Od objemu převyšujícího 70 MB pak zákazník spadá do nejdražšího tarifu pro neomezená data.
Boj o firmy Oskar nedávno podpořil také novou službou Bez obav, kterou si smluvně zavazuje firemní zákazníky. Ta jim čtvrtletně přepočítá, kolik by za své volání zaplatili při použití nejvýhodnějšího tarifu a „přeplatky“ jim vrací. Zavazování si zákazníků smlouvou je taktické také vzhledem k plánovanému zavedení přenositelnosti čísla. Klienti pak budou moci takřka ze dne na den změnit svého operátora.
Části problémů se zavedením přenositelnosti už se Oskar zbavil. Již v minulosti sjednotil poplatky za volání do všech sítí. Pravděpodobně tedy nebude muset informovat zákazníka o tom, jakého operátora využívá člověk, kterému bude volat. Z finančního hlediska to totiž nebude mít pro zákazníka žádný význam.