Period highlights:
- Operating profit of £263 million (2006: £206 million)
- Operating margin of 12 per cent (2006: 9.2 per cent)
- Profit before tax of £289 million (2006: £191 million)
- Revenue excluding exchange level with last year
- Strong cost performance
- Increased resources to address Heathrow operational issues
- Pay and working practices agreed
- Non-stop direct US Europe flights approved
Češi létají s British Airways stále častěji
Globálním úspěchům britského dopravce odpovídají také výsledky v České republice:
- v ČR za 1. čtvrtletí (duben - červen) nárůst počtu přepravených zákazníků o 30,7 %
- obchodní výnosy vzrostly celkově o 14,2 %, nárůst činil 10 % v business a 15,5 % v ekonomické třídě
- on-line prodej přes ba.com vykázal 96,7 % nárůst oproti stejnému období roku 2006
- v červnu 2007 se zvýšilo využití služby Online Boarding Pass na 9,53 %, což je 12 % nárůst v porovnání s předchozím měsícem
Společnost British Airways v České republice zaznamenala více než třicetiprocentní nárůst přepravených zákazníků proti stejnému období v minulém roce. Výrazný nárůst přepravených cestujících se odrazil ve výnosech společnosti v ČR. Ty se zvýšily celkově o 14,2 %. Další ukazatel vypovídá o vzrůstající oblibě on-line služeb. Letenku si prostřednictvím internetových stránek ba.com zakoupilo o 96,7 % zákazníků více než ve stejném období roku 2006.
Anna Ingham-Grant, Commercial Manager pro Českou republiku, výsledky komentuje: „Také v České republice jsme s výsledky za letošní první fiskální kvartál spokojeni. Nejen, že se nám podařilo výrazně zvýšit počet cestujících, ale zajímavý je pro nás zejména posun ve využívání našich on-line služeb. Každý devátý zákazník cestující z ČR zakoupil svoji letenku online. Také možnost vytisknout si svoji palubní vstupenku (tzn. Online Boarding Pass) a tím ušetřit čas strávený na letišti před odletem, využilo v červnu o 12 % více cestujících než v předchozích měsících.“